جامع خبر:با حمایت بانک آینده، واحد تولیدی قالب‌های ماندگار سازه‌های بتنی با ظرفیت ۱۲,۰۰۰(دوازده هزار) تن در سال، در استان البرز به بهره‌برداری رسید. بانک آینده، به‌منظور تحقق شعار سال جاری مبنی بر «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، با اتخاذ سیاست‌های تأثیرگذار و اجرای برنامه‌های عملیاتی، در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و به‌تبع آن، […]

جامع خبر:با حمایت بانک آینده، واحد تولیدی قالب‌های ماندگار سازه‌های بتنی با ظرفیت ۱۲,۰۰۰(دوازده هزار) تن در سال، در استان البرز به بهره‌برداری رسید.
بانک آینده، به‌منظور تحقق شعار سال جاری مبنی بر «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، با اتخاذ سیاست‌های تأثیرگذار و اجرای برنامه‌های عملیاتی، در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و به‌تبع آن، کمک به اشتغال پایدار، به‌ویژه در جهت حمایت از واحدهای خرد و متوسط، به‌عنوان وظایف اصلی خود، گام‌های اساسی برداشته است.
بر همین اساس، روز پنج‌شنبه ۳۱ تیرماه سال ۱۳۹۵، واحد تولیدی شرکت ابنیه مقاوم آریا در حوزه تولید قالب‌های ماندگار سازه‌های بتنی، با استفاده از تسهیلات بانک آینده و با حضور استاندار، فرماندار، رییس مرکز سرمایه‌گذاری خارجی و رییس امور مالیاتی استان البرز، به‌همراه دیگر مقامات و مسؤولان استان افتتاح گردید
بدیهی است؛ ایجاد چنین واحدهای تولیدی، ضمن رشد تولید و عرضه، باعث جلوگیری از خروج ارز و مواد اوّلیه و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار، درآمدزایی، صادرات و رونق بازرگانی و بی‌نیازی کشور خواهد شد. شایان ذکراست؛ با بهره برداری از این طرح، در حال حاضر، زمینه اشتغال ۲۵ نفرفراهم گردیده است که با توجه به پیش‌بینی مجری طرح، این تعداد در آینده‌ای نزدیک به ۸۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.