جامع خبر:بخش ICU بیمارستان تامین اجتماعی شهدای گمنام یاسوج؛ همزمان با سفر هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویر احمد، با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افتتاح شد. به گزارش جامع خبراز سازمان تامین اجتماعی، بخش ICU بیمارستان شهدای گمنام یاسوج با اعتباری بالغ بر ۴۵میلیارد ریال و زیربنای ٣۵٠ متر مربع و اشتغال زایی […]

جامع خبر:بخش ICU بیمارستان تامین اجتماعی شهدای گمنام یاسوج؛ همزمان با سفر هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویر احمد، با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افتتاح شد.

به گزارش جامع خبراز سازمان تامین اجتماعی، بخش ICU بیمارستان شهدای گمنام یاسوج با اعتباری بالغ بر ۴۵میلیارد ریال و زیربنای ٣۵٠ متر مربع و اشتغال زایی برای ٢٠ نفر مورد بهره برداری قرار گرفت.
بخش ICU بیمارستان تامین اجتماعی شهدای گمنام یاسوج یکی از بهترین بخش های ویژه در منطقه است که ظرف یک سال احداث و تجهیز شده است.
همچنین، دکتر سید تقی نوربخش در جریان افتتاح بخش ICU بیمارستان تامین اجتماعی شهدای گمنام یاسوج از بخش های مختلف این مرکز درمانی بازدید و با بیماران بستری و کارکنان به گفتگو پرداخت و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.