جامع خبر:سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: این سازمان هیچ تماس تلفنی برای دریافت کارت هوشمند سلامت با بیمه شدگان و بازنشستگان نداشته است. به گزارش جامع خبر؛ در پی تماس تلفنی عده ای سودجو با بیمه شدگان و مستمری بگیران در قالب شرکت های درمانی برای ارائه کارت هوشمند سلامت در ازای دریافت وجه، سازمان […]

جامع خبر:سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: این سازمان هیچ تماس تلفنی برای دریافت کارت هوشمند سلامت با بیمه شدگان و بازنشستگان نداشته است.

به گزارش جامع خبر؛ در پی تماس تلفنی عده ای سودجو با بیمه شدگان و مستمری بگیران در قالب شرکت های درمانی برای ارائه کارت هوشمند سلامت در ازای دریافت وجه، سازمان تامین اجتماعی اعلام می دارد؛ این تماس ها به هیچ وجه از سوی واحدهای اجرایی و درمانی این سازمان نبوده و اقدامی غیرقانونی و قابل پیگرد است.
براساس این گزارش، در روزهای اخیر برخی از بیمه شدگان و مستمری بگیران در تماس با این اداره کل اظهار داشته اند که عده ای با ادعای ارتباط با سازمان تامین اجتماعی و به بهانه ارائه کارت هوشمند درمان، از آنان تقاضای وجه کرده اند.
در این خصوص به اطلاع بیمه شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی می رساند، هر طرح و برنامه جدیدی در این خصوص از طریق رسانه های جمعی به اطلاع عموم می رسد و بیمه شدگان و بازنشستگان، اخبار این سازمان را فقط از سایت رسمی این سازمان به نشانی WWW.TAMIN.IR ، کانال رسمی تامین اجتماعی در تلگرام به آدرس taminnews@ و یا سایر رسانه های جمعی پیگیری کنند.
براساس آمار سازمان تامین اجتماعی، اکنون ۴۱ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از خدمات این سازمان بهره مند هستند که دو میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از آنها را مستمری بگیران و بازنشستگان تشکیل می دهند.