جامع خبر:همایش مدیران ستادی بانک سینا با محوریت بحث و گفتگو و تصمیم گیری در مورد حمایت بانک از طرح های کوچک و متوسط مناطق محروم و روستایی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برگزار شد. در این همایش مهندس سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری […]

جامع خبر:همایش مدیران ستادی بانک سینا با محوریت بحث و گفتگو و تصمیم گیری در مورد حمایت بانک از طرح های کوچک و متوسط مناطق محروم و روستایی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برگزار شد.
در این همایش مهندس سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه توجه به توسعه کسب و کارهای زودبازده و همچنین اشتغال در مناطق محروم کشور گفت: بنیاد مستضعفان اقدامات گسترده ای را در این زمینه آغاز و به اجرا رسانده و با انتخاب منطقه قلعه گنج به عنوان منطقه نمونه اجرای آزمایشی اقتصاد مقاومتی، از دو سال قبل تاکنون طرح های مناسبی را عملیاتی ساخته است.
وی ضمن قدردانی از تلاشهای مسئولان بانک سینا در حمایت از مناطق محروم گفت: اقدامات بانک سینا در حمایت از طرح های اشتغالزا در مناطق کمتر توسعه یافته که از طریق انعقاد تفاهم نامه همکاری با بنیاد علوی، کمیته امداد و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری آغاز شده گام مثبتی در رونق بخشی به این مناطق به شمار می آید.
در ادامه مهندس پیشرو مدیرعامل بانک سینا نیز با تاکید بر اینکه این بانک در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی اقدامات گسترده ای را آغاز کرده، گفت: امضای تفاهم نامه با ۱۶ استانداری کشور از جمله این اقدامات است که بر اساس این تفاهم نامه، طرح هایی که با اولویت اشتغالزایی و رفع محرومیت، توسعه مناطق کمتر توسعه یافته، ایجاد و حفظ اشتغال در بخش های کشاورزی، تولید صنعتی، خدمات و نظایر آن از سوی استانداری ها معرفی می شوند، مورد حمایت قرار می گیرد.
وی همچنین با اشاره به امضای تفاهم نامه با کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: بانک سینا به منظور کمک به رفع تنگناهای معیشتی مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره) و کمک به توسعه حمل و نقل روستایی کشور، نسبت به اعطای تسهیلات خرید خودروی حمل بار و مسافر اقدام می نماید.
در ادامه این همایش، ضمن بحث و بررسی در خصوص تعامل بهینه مدیریت های مناطق بانک سینا با استانداری ها، بر تلاش بیشتر همکاران جهت حضور موثر و پررنگ بانک سینا در حمایت از توسعه اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته تاکید شد.