جامع خبر:شبا یا شماره سپرده بانکی ایران، به منظور تسهیل و استانداردسازی مبادلات بین بانکی و بین المللی بانک های کشور، توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مطابق با استاندارد ۱۳۶۱۶-ISO ، تعریف و تبیین شده است. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ هر شماره سپرده بانکی، قابل […]

جامع خبر:شبا یا شماره سپرده بانکی ایران، به منظور تسهیل و استانداردسازی مبادلات بین بانکی و بین المللی بانک های کشور، توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مطابق با استاندارد ۱۳۶۱۶-ISO ، تعریف و تبیین شده است.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ هر شماره سپرده بانکی، قابل تبدیل به یک شماره سپرده شبا خواهد بود. کاربران گرامی می توانند شماره شبا مرتبط با سپرده خود را از طریق روش های زیر دریافت کنند.

برای دریافت شماره حساب از شناسه شبا ، دریافت شناسه شبا از شماره حساب و دریافت شناسه شبا از شماره کارت ایران زمین به آدرس http://82.99.209.39/izbrq/sheba.aspx مراجعه کنید.

** دریافت شناسه شبا از طریق پیامک
بانک ایران زمین اعلام کرد: با ارسال عدد ۲ به شماره ۳۰۰۰۶۹۰۵ تمامی شماره حساب ها و شناسه شبای خود را از طریق پیامک دریافت نمایید.