جامع خبر:شهردار منطقه ۷ از بازسازی نقاشی های دیواری سطح منطقه با هدف کاهش آلودگی های بصری، تزئین فضای شهر، تامین آرامش روحی و روانی شهروندان و احیای فضاهای نازیبا و بد منظر خبر داد. به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۷، دکتر سعید طلوعی با اعلام این مطلب افزود: در راستای نگهداشت شهر و […]

جامع خبر:شهردار منطقه ۷ از بازسازی نقاشی های دیواری سطح منطقه با هدف کاهش آلودگی های بصری، تزئین فضای شهر، تامین آرامش روحی و روانی شهروندان و احیای فضاهای نازیبا و بد منظر خبر داد.
به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۷، دکتر سعید طلوعی با اعلام این مطلب افزود: در راستای نگهداشت شهر و ایجاد زیبایی بصری و منظر مناسب در سطح شهر ، ترمیم و بازسازی نقاشی های دیواری فرسوده در سطح منطقه را در اولویت کار قرار داده ایم.
وی در ادامه با اشاره به احداث ۸ آبنمای جدید در منطقه، یادآور شد: تعداد ۶۹ آبنما در سطح منطقه وجود دارد که با نصب ۸ آبنمای جدید تعداد آنها به ۷۷ عدد خواهد رسید.
شهردار منطقه ۷ خاطرنشان کرد: این آبنما ها با هدف فراهم کردن آرامش روحی شهروندان و تلطیف فضای شهری در این منطقه نصب خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت و لزوم تندرستی و سلامت روحی و جسمانی افراد جامعه برای داشتن جامعه ای سالم تر، یادآور شد: بازسازی و مرمت آبنماهای سطح منطقه از دیگر طرح هایی است که در دستور کار قرار دارد.