جامع خبر:پست‌بانک‌ایران در راستای کمک به ازدواج جوانان، اشتغال‌زائی، کمک هزینه خرید‌جهیزیه، کمک هزینه درمان و تحصیل و رفع احتیاجات ضروری هموطنان طی شش‌ماهه گذشته بیش از ۲۸ هزار فقره وام قرض‌الحسنه پرداخت نموده است. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی پست‌ بانک‌ ایران؛ پرداخت وام ازدواج، اعطای وام به ایجاد طرح‌های […]

جامع خبر:پست‌بانک‌ایران در راستای کمک به ازدواج جوانان، اشتغال‌زائی، کمک هزینه خرید‌جهیزیه، کمک هزینه درمان و تحصیل و رفع احتیاجات ضروری هموطنان طی شش‌ماهه گذشته بیش از ۲۸ هزار فقره وام قرض‌الحسنه پرداخت نموده است.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی پست‌ بانک‌ ایران؛ پرداخت وام ازدواج، اعطای وام به ایجاد طرح‌های اشتغال‌زائی، توسعه کسب‌وکارهای خرد و متوسط(SMEs) بخش‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی درحوزه‌های روستائی و ICTاز الویت‌های این بانک در راستای حمایت از جوانان می‌باشد.

گفتنی است: این بانک طی سال ۹۴ در جهت حمایت از ازدواج آسان جوانان از محل منابع داخلی خود بیش از ۵ هزار وام ازدواج پرداخت نموده و درسال جاری نیز براساس سیاست‌های بانک مرکزی و سهیمه تخصیص داده شده با اولویت مناطق محروم، پرداخت آن را در دستور کار خود قرار داده است.