جامع خبر:مهندس آیت‌اللهی مدیرعامل بانک کارآفرین، در پیامی فرا رسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تبریک گفت. متن پیام مدیرعامل بانک کارآفرین به شرح ذیل است: فرارسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار را به تمامی فعالان و دست اندرکاران عرصه خبرو اطلاع‌رسانی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. نقش بی‌بدیل […]

جامع خبر:مهندس آیت‌اللهی مدیرعامل بانک کارآفرین، در پیامی فرا رسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تبریک گفت.

متن پیام مدیرعامل بانک کارآفرین به شرح ذیل است:

فرارسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار را به تمامی فعالان و دست اندرکاران عرصه خبرو اطلاع‌رسانی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

نقش بی‌بدیل و ممتاز خبرنگاران در آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به افکار عمومی و آحاد مردم، مسوولیت خطیر و ارزشمندی است که بر دوش این قشر فرهیخته، سخت‌کوش و متعهد قرار داده شده است تا با ایفای این نقش و انعکاس حقایق، واقعیات و اخبار جامعه به صورت منصفانه، موجبات رشد و تعالی را در تمامی ابعاد جامعه فراهم سازند.

در دنیای امروز و به رغم بروز و ظهور تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی، مطبوعات همچنان رکن چهارم دموکراسی محسوب می‌شوند و خبرنگاران و روزنامه‌نگاران مستقل و آزاده، طلایه‌داران آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی و روشنگری قلمداد می‌شوند.

امید است در پرتو توکل به ذات باریتعالی، صاحبان اندیشه و قلم در انجام مسئولیت‌های خود بیش از گذشته موفق باشند و در راه اعتلا و توسعه کشور عزیزمان ایران گام‌های بلند و استوار داشته باشند و از هیچ کوششی در این خصوص فروگذار نکنند.