جامع خبر:سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی فرارسیدن ١٧ مرداد، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران، به ویژه خبرنگاران حوزه تامین اجتماعی، تبریک گفت. به گزارش جامع خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی؛ متن پیام دکتر سید تقی نوربخش به شرح زیر است: ١٧ مرداد یادآور رشادت و فداکاری یکی […]

جامع خبر:سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی فرارسیدن ١٧ مرداد، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران، به ویژه خبرنگاران حوزه تامین اجتماعی، تبریک گفت.

به گزارش جامع خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی؛ متن پیام دکتر سید تقی نوربخش به شرح زیر است:
١٧ مرداد یادآور رشادت و فداکاری یکی از خبرنگاران عزیز این مرز و بوم در انجام رسالت خبری و اطلاع رسانی است که برای انتقال اخبار و ایفای تعهد خود تا پای جان ایستاد و زندگی خود را برای آگاهی بخشی به هموطنان فدا کرد. خبرنگار شهید محمود صارمی در سخت ترین شرایط به انجام وظیفه حرفه ای خود پرداخت و در نهایت روز شهادت مظلومانه او به نام روز خبرنگار در تاریخ این سرزمین جاودانه شد.
١٧ مرداد روزی است که همه مردم و مسئولین کشور به تجلیل از مقام و منزلت خبرنگار و حرفه شریف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه می‌پردازند و از زحمات فعالین عرصه خبر و اطلاع رسانی قدردانی می‌نمایند.
سازمان تأمین اجتماعی به عنوان یک ارگان خدمت رسانی که بیش از نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد، برای برقراری ارتباط مناسب با مخاطبان گسترده خود نیازمند همکاری رسانه ها است و خبرنگاران عزیز نیز در این رابطه از هیچ گونه همراهی دریغ نکرده‌اند و اخبار و اطلاعات مورد نیاز بیمه شدگان و بازنشستگان و کارفرمایان را به بهترین وجه و سریعترین روش مخابره کرده و در اختیار مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی قرار می‌دهند.
اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاشهای فعالان عرصه اطلاع رسانی فرا رسیدن ١٧ مرداد، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران عزیز بویژه خبرنگاران حوزه تأمین اجتماعی تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم همواره در انعکاس خدمات این سازمان و همچنین خواسته ها و مسائل جامعه بزرگ تحت پوشش این سازمان موفق و موید باشند.