جامع خبر:معاونت کسب و کار شرکت آسیاتک از کاهش نرخ تعرفه های اینترنت خبر داد. به گزارش جامع خبراز آسیاتک، معاون کسب و کار شرکت آسیاتک پیرو مصوبات اخیر رگولاتوری و همکاری شرکت زیرساخت در خصوص کاهش تعرفه‌های اینترنتی گفت: فضای لازم برای کاهش نرخ تعرفه‌ها مهیا شده و آسیاتک از ابتدای مرداد‌ ماه زمینه‌های […]

جامع خبر:معاونت کسب و کار شرکت آسیاتک از کاهش نرخ تعرفه های اینترنت خبر داد.

به گزارش جامع خبراز آسیاتک، معاون کسب و کار شرکت آسیاتک پیرو مصوبات اخیر رگولاتوری و همکاری شرکت زیرساخت در خصوص کاهش تعرفه‌های اینترنتی گفت: فضای لازم برای کاهش نرخ تعرفه‌ها مهیا شده و آسیاتک از ابتدای مرداد‌ ماه زمینه‌های لازم برای کاهش تعرفه‌ها را اجرایی کرده است.

حسین علیمحمدی با بیان اینکه این شرکت بعنوان اولین و بزرگترین میزبان محتواهای داخلی، همواره حامی تغییر فرهنگ مصرف کاربران از سرورهای خارجی به داخلی بوده است، افزود: شرکت آسیاتک با دعوت از صاحبان محتوا و تلاش برای کاهش نرخ هزینه دستیابی مشترکین به محتواهای داخلی با همکاری آنها، علاوه بر کاهش تعرفه‌ها، در مورد برخی سایتها مانند ” فیلیمو ” و ” آسیا دی ال ” کاملا نرخ مصرف را رایگان کرده است.

وی بیان داشت: از مشترکین محترم تقاضا داریم تا حد امکان سعی کنند محتواهای مورد نیاز خود را از طریق سایت‌ها و سرورهایی که در داخل کشور میزبانی می‌شوند تهیه کرده تا همه ذی‌نفعان، نقش موثری در این حرکت ملی داشته باشند.

علیمحمدی تاکید کرد: نکته بسیار مهم که کاربران را به توسعه این اتفاق ترغیب می‌کند علاوه بر کاهش قیمت، قطعا افزایش کیفیت و سرعت دسترسی به محتواها از سرورهای داخلی نسبت به خارجی بوده که آسیاتک توانسته با اقدامات موثر، دسترسی به این فضا را با کیفیت مناسب آسان کند.