جامع خبر:مدیر امور اعتباری بانک مسکن از عقد قرارداد برای دو میلیون و ۳۷ هزار واحد مسکن مهر به ارزش ۵۰۲ هزار میلیارد ریال از سال ۱۳۸۸ تا پایان تیر ماه ۱۳۹۵ خبر داد و گفت: تاکنون یک میلیون و ۶۶۹ هزار واحد مسکن مهر فروش اقساطی شده است. به گزارش جامع خبر؛ نادر قاسمی […]

جامع خبر:مدیر امور اعتباری بانک مسکن از عقد قرارداد برای دو میلیون و ۳۷ هزار واحد مسکن مهر به ارزش ۵۰۲ هزار میلیارد ریال از سال ۱۳۸۸ تا پایان تیر ماه ۱۳۹۵ خبر داد و گفت: تاکنون یک میلیون و ۶۶۹ هزار واحد مسکن مهر فروش اقساطی شده است.

به گزارش جامع خبر؛ نادر قاسمی افزود: در این باره تاکنون ۴۶۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات به صورت نقدی پرداخت شده و مابقی با توجه به پیشرفت فیزیکی کار به تدریج پرداخت خواهد شد.
وی با اشاره به فروش اقساطی یک میلیون و ۶۶۹ هزار واحد مسکن مهر به ارزش ۳۶۳ هزار میلیارد ریال ، گفت: فروش اقساطی ۲۰۰ هزار واحد برای سال جاری پیش بینی شده است.
مدیر امور اعتباری بانک مسکن افزود: از تعداد ۷۳۱ هزار واحد از پروژه های باقیمانده مسکن مهر، بالغ بر ۴۰۰ هزار واحد از پروژه های احداثی به دلایلی چون نبود امکانات زیربنایی و روبنایی، نبود متقاضی، پروژه های رها شده و تعطیلی کارگاه ها بلا تکلیف مانده است.
قاسمی با اشاره به این اینکه تعداد ۸۱ هزار واحد از پروژه های مسکن مهر تکمیل شده و آماده واگذاری به متقاضیان است، گفت: اما به علت نداشتن تأسیسات زیربنایی و روبنایی (انشعابات آب و برق و گاز و …) بلاتکلیف مانده و فروش اقساطی نشده اند.
مدیر امور اعتباری بانک مسکن افزود: در کل حدود ۲۳۰ هزار واحد مسکونی انشعابات ندارند و در مراحل مختلف ساخت هستند.
در پروژه مسکن مهر قرار است دو میلیون و ۲۲۵ هزار واحد مسکن احداث شود. تاکنون با استفاده از تسهیلات بانک مسکن یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد به متقاضیان واگذار شده است و مابقی نیز به تدریج با تکمیل خدمات زیر و روبنایی به متقاضیان تحویل داده می شود.