جامع خبر: چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه فردا، ۲۸ شهریورماه در آستانه بازگشایی مدارس و همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس با توزیع بیش از ۹ هزار قطعه بن کارت خرید کتاب از سوی بانک شهر آغاز به کار می کند. به گزارش جامع خبر از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در چهاردهمین […]

جامع خبر: چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه فردا، ۲۸ شهریورماه در آستانه بازگشایی مدارس و همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس با توزیع بیش از ۹ هزار قطعه بن کارت خرید کتاب از سوی بانک شهر آغاز به کار می کند.
به گزارش جامع خبر از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در چهاردهمین نمایشگاه کتاب ارومیه، کلیه خدمات بانکی به ناشران و شهروندان از طریق بانک شهر انجام می شود و قرار است بیش از ۹ هزار قطعه بن کارت با مبالغ۳۰هزار تومان برای بازدیدکنندگان عموم و ۵۰ و ۱۰۰ هزار تومان برای دانشجویان مقاطع کارشناسی و بالاتر توزیع شود.
همزمان با فعالیت ۷ روزه چهاردهمین نمایشگاه کتاب ارومیه، بانک شهر ۶ باجه بانکی در محوطه نمایشگاه مستقر کرده تا علاوه بر توزیع بن کارت های خرید کتاب، بازدیدکنندگان بتوانند نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند. همچنین متصدیان این باجه ها آماده ارائه آموزش های لازم به شهروندان برای فعال سازی و آشنایی با موبایل بانک و سایر ابزارهای الکترونیکی بانک شهر هستند.
بر اساس این گزارش، یک دستگاه شهرنت نیز در درب ورودی نمایشگاه کتاب ارومیه مستقر شده تا کلیه خدمات بانکی از طریق دستگاه های خودپرداز، خود دریافت، وب کیوسک و VTM(خود بانک) به بازدیدکنندگان ارائه شود. ضمن آنکه در فضای داخلی نمایشگاه نیز دو دستگاه خودپرداز آماده ارائه خدمات بانکی به منظور دریافت وجه نقد یا نقل و انتقالات وجه بین بانکی به شهروندان است.
همزمان با برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب استانی در شهر ارومیه، دستگاه های کارتخوان بانک شهر در غرف ناشران این نمایشگاه نصب شده تا بازدیدکنندگان علاوه بر استفاده از بن کارت های توزیع شده بانک شهر بتوانند از کارت های متصل به سیستم شتاب بانکی نیز استفاده کنند.
بر اساس این گزارش، سیصد و هفتمین نمایشگاه کتاب استانی در شهر ارومیه مرکز در استان آذربایجان غربی، از ۲۸ شهریورماه لغایت دوم مهرماه با عاملیت بانک شهر برگزار می شود. حائز اهمیت است که نمایشگاه های کتاب استانی از دوم شهریورماه سال جاری آغاز و تا پایان اسفندماه ۹۵ در کلیه استان های کشور برپا می شوند.
گفتنی است، بانک شهر پس از برگزاری موفق بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عنوان بانک عامل برگزارکننده نمایشگاه های کتاب از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور معرفی شده است.