جامع خبر:رئیس اداره تاکسیرانی منطقه ۷ از راه اندازی سی امین خط تاکسی حدفاصل میدان سپاه تا میدان نوبنیاد خبر داد. به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۷، علی اصغر افشار با اعلام این مطلب افزود: با توجه به درخواست مکرر شهروندان و پیام های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ برای راه اندازی […]

جامع خبر:رئیس اداره تاکسیرانی منطقه ۷ از راه اندازی سی امین خط تاکسی حدفاصل میدان سپاه تا میدان نوبنیاد خبر داد.
به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۷، علی اصغر افشار با اعلام این مطلب افزود: با توجه به درخواست مکرر شهروندان و پیام های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ برای راه اندازی خط جدید تاکسی میدان نوبنیاد، این خط از میدان سپاه تا میدان نوبنیاد راه اندازی شد.
وی خاطرنشان کرد: محل استقرار تاکسی های این خط در ضلع شرقی میدان سپاه، روبروی سازمان نظام وظیفه و کرایه آن ۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.
به گفته رئیس اداره تاکسیرانی منطقه ، پیش از این شهروندان برای رفتن به میدان نوبنیاد از مسافربرهای شخصی استفاده می کردند و با مشکلات مختلفی مواجه بودند.
وی در ادامه از اجرای طرح تعویض تاکسی های فرسوده منطقه خبر داد و گفت: ۵۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه فعالیت دارند که ۹۵ درصد تاکسی هایی که تولید سال ۸۴ به قبل هستند در طرح تعویض تاکسی فرسوده ثبت نام کرده اند.
افشار در پایان خاطرنشان کرد: با جایگزینی تاکسی های فرسوده ناوگان تاکسیرانی منطقه نفسی تازه خواهد کشید