جامع خبر : امکان تدریس و کسب درآمد از طریق آموزش دیجیتال با پیشرفت های فن آوری به سادگی میسر شده است. آموزش عمومی مهارت کسب در آمد با ویدئو آنلاین آموزش عمومی مهارت کسب در آمد با ویدئو آنلاین به گزارش جامع خبر در این روش از طریق صد ها دقیقه ویدئوی آموزشی افراد […]

جامع خبر : امکان تدریس و کسب درآمد از طریق آموزش دیجیتال با پیشرفت های فن آوری به سادگی میسر شده است.
آموزش عمومی مهارت کسب در آمد با ویدئو آنلاین آموزش عمومی مهارت کسب در آمد با ویدئو آنلاین

به گزارش جامع خبر در این روش از طریق صد ها دقیقه ویدئوی آموزشی افراد می توانند به راحتی مهارت‌های کسب در آمد را یاد بگیرند. وب سایت فرانش به عنوان یکی از مراجع مهم آموزش آنلاین تا به امروز توانسته با تولید صدها ویدئوی آموزشی در امر مهارت آموزی اقدامات مفیدی را به انجام برساند.

مسئولان این وب سایت می گویند فرانش در مدت کمتر از دو سال فعالیت توانسته بستر لازم برای بیش از ۱۱۰۰ دوره آموزشی تخصصی و کاربردی را فراهم کند.
بر اساس این گزارش اگر به این وب‌سایت مراجعه کنید، طبقه‌بندی‌های مختلف از آموزش‌ها را در اختیار خواهید داشت که با پرداخت هزینه‌ای معقول برای کل یک دوره (در مقایسه با هزینه هر جلسه یادگیری در آموزشگاه)، می‌توانید از آنها هم برای آموزش دیجیتالی در فضای مدرسه و دانشگاه‌ استفاده کنید.
کارشناسان این وب سایت می گویند برای یادگیری شخصی، مهارت‌های مختلفی که می‌توانند از فرد یک آزادکار یا یک نیروی ماهر در حوزه‌های طراحی، کسب و کار، وب و غیره برای جذب و اشتغال بسازند، آموزش داده می‌شود .
استفاده از تولیدات فرانش به عنوان مکملی در کنار تحصیلات مهارت افراد را برای ورود به بازار کار افزایش می دهد و شانس کسب در آمد آنها را تا چند برابر افزایش می دهد.

فرانش با گذشتن از مرز گردآوری ۱۰۰ هزار دقیقه ویدیوی آموزشی، اخیرا با ۲۵ درصد تخفیف روی خرید اول محصولات خود را به دانش پذیران ارائه می کند.