جامع خبر:معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ گفت: طرح آموزش رانندگان سرویس مدارس در مورد ایمنی کودکان از ماه‌های گذشته آغاز شده و رانندگان آموزش های لازم را دیده اند. به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۷، امیرحسین حیدرنیا با اعلام این مطلب افزود: با برنامه ریزی و تمهیداتی که از ماههای […]

جامع خبر:معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ گفت: طرح آموزش رانندگان سرویس مدارس در مورد ایمنی کودکان از ماه‌های گذشته آغاز شده و رانندگان آموزش های لازم را دیده اند.
به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۷، امیرحسین حیدرنیا با اعلام این مطلب افزود: با برنامه ریزی و تمهیداتی که از ماههای قبل انجام شده درصددهستیم تا بهترین خدمات را به مردم در زمینه سرویس مدارس ارائه کنیم.
وی تصریح کرد: رانندگان سرویس مدارس حتما باید ظرفیت مجاز را رعایت کنند و بیش از ظرفیت مجاز سوار نکنند . همچنین کودکان زیر ۱۲ سال نیز باید در صندلی عقب بنشینند و رانندگان باید کودکان را در محل های مناسب پیاده یا سوار کنند.
معاون شهردار منطقه ۷ با اشاره به اینکه خودروهایی که بدون نصب برچسب ویژه، دانش آموزان را جابه جا کنند متخلف محسوب می شوند، تاکید کرد: آموزشهای لازم به رانندگان در زمینه رعایت اخلاق و شئونات حرفه ای داده شده است.
وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح اتوبوس پیاده در منطقه با هدف انتقال رفتارهای صحیح ترافیکی به دانش آموزان، عنوان کرد: در این طرح دانش آموزانی که مسیر خانه تا مدرسه آنها کوتاه است همراه با والدین و کارشناسان ترافیک این مسیر را پیاده طی می کنند و رفتارهای صحیح ترافیکی را آموزش می بینند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ با بیان اینکه جامعه هدف این طرح کودکان به عنوان تأثیرپذیرترین گروه مخاطبان هستند، تصریح کرد: کودکان حامیان امروز اصلاح و بهبود رفتارهای ترافیکی و مجریان فردای این رفتارهای صحیح هستند