جامع خبر:همزمان با اعیاد سعید قربان و غدیر، مجتمع آموزشی سینا در منطقه چاه دادخدا از توابع قلعه گنج کرمان با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مدیرعامل بانک، مسئولان و اهالی منطقه به بهره برداری رسید. به گزارش جامع خبراز بانک سینا در آیین افتتاح این مجتمع آموزشی، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ضمن […]

جامع خبر:همزمان با اعیاد سعید قربان و غدیر، مجتمع آموزشی سینا در منطقه چاه دادخدا از توابع قلعه گنج کرمان با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مدیرعامل بانک، مسئولان و اهالی منطقه به بهره برداری رسید.
به گزارش جامع خبراز بانک سینا در آیین افتتاح این مجتمع آموزشی، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ضمن قدردانی از مشارکت خوب کارکنان خیر بانک سینا و همکاری مسئولان منطقه گفت: علاوه بر ساخت این مدرسه، تاکنون ۵۰ کلاس درس از سوی بنیاد مستضعفان ساخته شده و اگر نیاز باشد، این روند باز هم ادامه خواهد یافت.
مهندس سعیدی کیا افزود: یکی دیگر از اقدامات بنیاد، اهدای جایزه به دانش آموزان ممتاز منطقه است که سال گذشته به ۲۸۰۰ نفر جوایزی اهدا شد و امسال این تعداد به ۶۰۰۰ هزار افزایش یافت. امیدواریم در سال های آتی شاهد افزایش تعداد دانش آموزان ممتاز باشیم.
در ادامه مهندس پیشرو مدیرعامل بانک سینا، گفت: خداوند را شاکریم که همراستا با سیاست های کلان بنیاد مستضعفان مبنی بر توانمند سازی مناطق کم برخوردار کشور، شاهد افتتاح این مدرسه با کمک های همکاران خیر بانک هستیم.
وی افزود: پیشتر نیز به منظور حمایت از مردم خوب منطقه قلعه گنج، یک دستگاه آمبولانس با هزینه کارکنان تهیه و اهدا شد و در مراسم جشن شب های رمضان هم که در این منطقه با حضور اهالی همراه بود، یک دستگاه خودرو تیبا طی قرعه کشی به یکی از اهالی قلعه گنج اهدا گردید.
وی در ادامه از آمادگی بانک سینا برای تامین مالی طرح های اشتغالزا در منطقه خبر داد و گفت: کارآفرینانی که طرح و پروژه های تولیدی در منطقه ارائه کنند، مورد حمایت بانک سینا قرار می گیرند و تسهلاتی با نرخ سود پایین که بخشی از آن توسط بنیاد علوی و استانداری تامین می شود، به آنها اعطاء خواهد شد.
گفتنی است هزینه احداث این مدرسه که از محل کمک های کارکنان خیّر بانک سینا تامین شده بالغ بر ۷ میلیارد ریال است که با زیربنای ۳ هزار متر مربع زمین شامل ۴۷۰ متر فضای آموزشی در مدت حدود ۸ ماه به بهره برداری رسید.