جامع خبر:تعداد ۴۱ طرح مربوط به صنایع ساختمانی ، معادن و کانی غیر فلزی در سال گذشته با بهره مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسیدند. به گزارش جامع خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن؛ میزان تسهیلات اعطایی این بانک به طرح های یاد شده بیش […]

جامع خبر:تعداد ۴۱ طرح مربوط به صنایع ساختمانی ، معادن و کانی غیر فلزی در سال گذشته با بهره مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسیدند.

به گزارش جامع خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن؛ میزان تسهیلات اعطایی این بانک به طرح های یاد شده بیش از دوهزار و ۴۵۰ میلیارد ریال بوده و بهره برداری از آنها یکهزار و ۱۶۰ شغل ایجاد کرده است.
تعداد طرح های صنایع دارویی و سلو لزی و شیمیایی افتتاح شده با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن در سال گذشته به ۳۰ طرح می رسد که با بهره مندی از ۶ هزار و ۶۶۸ میلیارد ریال تسهیلات برای یکهزار و ۹۰۰ نفر شغل آفرینی کرده اند.
گفتنی است مجموع طرح های به بهره برداری رسیده در سال گذشته با تسهیلات بانک صنعت و معدن ۱۲۰ طرح صنعتی با ۱۲هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات و اشتغالی بالغ بر ۵هزار و ۵۵ نفر بوده است.