جامع خبر:خسرو فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در دیدار با دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از بخشودگی خسارت دیرکرد تسهیلات و تعهدات بدهکاران پست‌بانک‌ایران و استمهال آن خبر داد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران؛ وی تصریح کرد: بر این اساس؛ مشتریانی که از تسهیلات و تعهدات پست بانک ایران […]

جامع خبر:خسرو فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در دیدار با دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از بخشودگی خسارت دیرکرد تسهیلات و تعهدات بدهکاران پست‌بانک‌ایران و استمهال آن خبر داد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران؛ وی تصریح کرد: بر این اساس؛ مشتریانی که از تسهیلات و تعهدات پست بانک ایران استفاده و در سررسید مقرر نسبت به پرداخت اقساط و تسویه اصل و فرع آن اقدام ننموده‌اند می‌توانند نسبت به تعیین تکلیف بدهی خود و استمهال و تقسیط و یا بازپرداخت آن، از بخشودگی خسارت دیرکرد مطابق ضوابط بانک مرکزی بهره‌مند شوند.
بنابراین گزارش: بدهکاران تسهیلات و تعهدات این بانک می‌توانند برای بهره‌مندی از این بخشودگی به شعب این بانک و ادارات ستادی آن در سراسر کشور مراجعه نمایند.
گفتنی است: این تصمیم در راستای اهداف و سیاست‌های اقتصادی دولت، حمایت از مشتریان و ایجاد انگیزه در آنان برای پرداخت بدهی خود و همچنین کاهش مطالبات غیرجاری بانک و استفاده از منابع وصول شده جهت پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و اشتغال‌زا اتخاذ شده است.