جامع خبر:جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه(نوبت دوم)پست‌بانک‌ایران که مقرر بود در روز پنجشنبه چهارم شهریورماه سال جاری برگزار گردد لغو شد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط‌ عمومی پست‌ بانک ‌ایران؛ اداره‌کل امور مالی این بانک طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ پیرو آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه مورخ چهارم شهریورماه سال جاری […]

جامع خبر:جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه(نوبت دوم)پست‌بانک‌ایران که مقرر بود در روز پنجشنبه چهارم شهریورماه سال جاری برگزار گردد لغو شد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط‌ عمومی پست‌ بانک ‌ایران؛ اداره‌کل امور مالی این بانک طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ پیرو آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه مورخ چهارم شهریورماه سال جاری (نوبت دوم) منتشره در روزنامه‌های دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه‌های رسمی بانک و نظر به اینکه علیرغم پیگیری‌های بعمل آمده، مقدمات لازم برای برگزاری مجمع مذکور فراهم نگردیده است. بدینوسیله ضمن پوزش از سهامداران محترم بانک به آگاهی می‌رساند برگزاری مجمع مذکور در تاریخ اعلام شده لغو و زمان برگزاری مجدد آن متعاقباً اعلام خواهد شد.
گفتنی است: در همین راستا؛ آگهی اطلاع‌رسانی لازم درخصوص لغو آن روز چهارشنبه سوم شهریورماه سال‌جاری در روزنامه‌های دنیای اقتصاد و اطلاعات درج گردیده و علاوه بر آن در سایت کدال نیز درج شده است.