جامع خبر:دکتر پرویزیان، دوشنبه ۱۵ شهریور، باخانم ایلس آیگنر قائم مقام نخست وزیر و وزیر اقتصاد، رسانه، انرژی و فناوری ایالت باواریای آلمان و هیات همراه دیدار وگفتگو کرد. به گزارش جامع خبراز بانک پارسیان، در این دیدار که فرزان مشاور مدیرعامل، تفضلی معاون امور بین الملل، علایی مدیر امور بین الملل، اصغر زاده مدیر […]

جامع خبر:دکتر پرویزیان، دوشنبه ۱۵ شهریور، باخانم ایلس آیگنر قائم مقام نخست وزیر و وزیر اقتصاد، رسانه، انرژی و فناوری ایالت باواریای آلمان و هیات همراه دیدار وگفتگو کرد.

به گزارش جامع خبراز بانک پارسیان، در این دیدار که فرزان مشاور مدیرعامل، تفضلی معاون امور بین الملل، علایی مدیر امور بین الملل، اصغر زاده مدیر شعب خارج از کشور بانک پارسیان حضور داشتند، دکتر پرویریان با اشاره به موقعیت و جایگاه بانک پارسیان در نظام بانکی کشور، گفت : بانک پارسیان قابلیت و ظرفیت های قابل توجهی برای تداوم فعالیت های بانکی و عملیات مالی در سطح بین الملل دارد و می تواند نقش مؤثری در تقویت فعالیت های ارزی ایفا کند.
دکتر پرویزیان در ادامه به ظرفیت های دو گروه سهامداران عمده بانک اشاره کرد و افزود: دو گروه سهامدار عمده در بانک پارسیان داریم، یک گروه، مجموعه گروه خودروسازی ایران خودرو که بزرگترین گروه خودروسازی کشور تلقی می شود و گروه دوم شرکت سرمایه گذاری تدبیر که یکی از بزرگترین گروه اقتصادی در کشور است که هم در زمینه نفت و انرژی، هم در زمینه زمین و ساختمان، هم محصولات کشاورزی و معدن و … فعالیت می کنند که سهم عمده ای در تولید ناخالصی کشور دارند.
مدیرعامل بانک پارسیان در ادامه ضمن تشریح برنامه های بانک برای افزایش سرمایه ، تدوین برنامه برای افزایش شعب خارج از کشور، تقویت نیروی انسانی، توجه ویژه به رعایت استانداردها و مقررات بانکداری در حوزه بین المللی و استانداردهای نظارتی از جمله کمیته بال، حاکمیت شرکتی (Corporate Governance)، مقررات مبارزه با پولشویی و رعایت توصیه های FATF، ایجاد و تقویت حسابرسی داخلی (Internal Audit) و سایرالزامات، اشاره کرد و به بیان برخی از اقدامات بانک پرداخت.
آقای تفضلی، معاون امور بین الملل بانک پارسیان هم در این دیدار به ارایه گزارشی در خصوص فعالیت ها و خدمات بانک در حوزه های ارزی و بین الملل، فناوری اطلاعات، روابط کارگزاری و تعاملات بین المللی پرداخت.
خانم” ایلس آیگنر” قائم مقام نخست وزیز و وزیر اقتصاد ایالت باواریای آلمان به مجموعه همکاری های اقتصادی با بانک پارسیان اشاره و خاطر نشان کرد: بانک‌های ایرانی با ایجاد شعبات خود در مونیخ کمک‌های حرفه‌ای را دریافت و به تسهیل روابط تجاری کمک خواهند کرد و ابراز امیدواری کرد با برقراری روابط تجاری و بین المللی با بانک پارسیان به تسهیل روابط تجاری شرکت‌های آلمانی با ایران کمک شود.
گفتنی است؛ سه بانک خاورمیانه، پارسیان و سینا مجوز برپایی شعبه های فرامرزی را از بانک مرکزی ایران دریافت کرده اند.