جامع خبر:سید رضا نوروز زاده مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی ( شستا ) به همراه احمد زمانی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تأمین سهامدار اصلی ذوب آهن اصفهان در تاریخ سوم شهریور ماه سال جاری ضمن حضور در ذوب آهن و بازدید از خط تولید و مشاهده آخرین پروژه ها و تحولات […]

جامع خبر:سید رضا نوروز زاده مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی ( شستا ) به همراه احمد زمانی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تأمین سهامدار اصلی ذوب آهن اصفهان در تاریخ سوم شهریور ماه سال جاری ضمن حضور در ذوب آهن و بازدید از خط تولید و مشاهده آخرین پروژه ها و تحولات انجام گرفته در جلسه ای با حضور احمد صادقی مدیر عامل و معاونین این شرکت به بررسی وضعیت موجود و برنامه های در دست اقدام این شرکت پرداختند .
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در این جلسه با اشاره به اهمیت جایگاه ذوب آهن اصفهان در بین شرکت های فولادی کشور یادآور شد : ذوب آهن اصفهان برند شاخص فولاد کشور است و گردش چرخ بسیاری از دیگر واحد های تولیدی و معیشت جمعیت گسترده ای در سطح کشور از طریق فعالیت این شرکت تأمین شده و باید با همکاری و خردجمعی از بحران های ایجاد شده برای ذوب آهن عبور کنیم .
سید رضا نوروز زاده افزود : در حال حاضر در شرکت های موفق ضمن توجه به مسائل مهندسی، مسایل اقتصادی هم مورد توجه قرار گرفته و از بحران های مالی پیشاپیش جلوگیری می شود . بنابراین در ذوب آهن هم باید مسائل تولیدی ، مسائل مهندسی، نیروی انسانی و مسائل مالی و اقتصادی همزمان مورد توجه قرار گیرند و این شرکت بدون هیچ وقفه ای به کار خود ادامه دهد .
احمد زمانی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تأمین نیز با اشاره به تحولات بانکی اظهار داشت : طبق توافقات جاری سود وام های بانکی ذوب آهن طبق نرخ های جدید باید پرداخت شود و جرایم دیرکرد نیز بخشیده شده است .
در این جلسه مدیر عامل و معاونین ذوب آهن ضمن ارائه گزارش مفصلی از آخرین شرایط تولید ، فروش ،‌تامین مواد اولیه ، پروژه های اجرایی ، بدهی های مالی ، اقدامات انجام گرفته در زمینه کاهش مصرف انرژی و کاهش قیمت تمام شده محصول و نتایج به دست آمده از آن ،‌ به سوالات مقامات بازدید کننده پاسخ گفتند