جامع خبر:رئیس جمهوری، مصوبه اولویت ها و اقدامات اساسی حوزه فرهنگی ورزش کشور (نظام­نامه فرهنگی ورزش کشور) را به سازمان ها و نهادهای ذیربط ابلاغ کرد. به گزارش جامع خبر؛ این مصوبه در جلسه ۷۸۱ شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده بود که با امضای حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به نهادهای مربوطه ابلاغ شد. […]

جامع خبر:رئیس جمهوری، مصوبه اولویت ها و اقدامات اساسی حوزه فرهنگی ورزش کشور (نظام­نامه فرهنگی ورزش کشور) را به سازمان ها و نهادهای ذیربط ابلاغ کرد.

به گزارش جامع خبر؛ این مصوبه در جلسه ۷۸۱ شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده بود که با امضای حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به نهادهای مربوطه ابلاغ شد.
ساماندهی وضعیت رسانه ای ورزش کشور و ارتقاء کیفی و تقویت رویکردهای فرهنگی و اخلاقی و همچنین تقویت روحیه پهلوانی و پاسداشت ارزش های معنوی همچون مردم دوستی، ایثارگری و عدالت خواهی از اهم بندهای این مصوبه است.
در مصوبه یاد شده به توسعه کیفی و کمی ورزش بانوان و ارتقاء سلامت عمومی و کاهش آسیب های اجتماعی توجه ویژه شده است.
رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی این مصوبه را به وزارتخانه های ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، علوم و بهداشت، همچنین صدا و سیما، دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان بسیج مستضعفین، بنیاد شهید و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ کرده است.