جامع خبر:سامانه استعلام ضمانت نامه های بانک سرمایه با استفاده از کد منحصر به فرد ضمانت نامه در وبسایت این بانک راه اندازی شد. به گزارش جامع خبراز بانک سرمایه، به منظور گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان گرامی، استعلام ضمانت نامه های بانک سرمایه با استفاده […]

جامع خبر:سامانه استعلام ضمانت نامه های بانک سرمایه با استفاده از کد منحصر به فرد ضمانت نامه در وبسایت این بانک راه اندازی شد.

به گزارش جامع خبراز بانک سرمایه، به منظور گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان گرامی، استعلام ضمانت نامه های بانک سرمایه با استفاده از کد منحصر به فرد ضمانت نامه امکان پذیر شد.

این گزارش می افزاید استعلام ضمانت نامه های بانک سرمایه به همه ذینفعان این امکان را می دهد تا در صورتی که ضمانت نامه ای توسط این بانک و به نفع آنها صادر شده باشد، با وارد نمودن کد منحصر به فرد ضمانت نامه در لینک «استعلام ضمانت نامه» در صفحه اول وبسایت بانک سرمایه از اصالت ضمانت نامه صادره و مفاد آن اطمینان حاصل نمایند که این امر مانع از سوءاستفاده های احتمالی از ضمانت نامه های صادره بانک خواهد شد.