اتو یکی از آن دست وسایلی است که همه افراد به نوعی با آن سر و کار دارند. همین امر سبب شده تا از زمان‌های قدیم و با وسایل ابتدایی که از طریق زغال داغ می‌شدند، این دستگاه پر کاربرد در خانه‌های بسیاری حضور داشته باشد. با اختراع برق و همه گیر شدن آن، بر […]

اتو یکی از آن دست وسایلی است که همه افراد به نوعی با آن سر و کار دارند. همین امر سبب شده تا از زمان‌های قدیم و با وسایل ابتدایی که از طریق زغال داغ می‌شدند، این دستگاه پر کاربرد در خانه‌های بسیاری حضور داشته باشد. با اختراع برق و همه گیر شدن آن، بر استفاده از این وسیله پرکاربرد نیز افزوده شد و حال انواع و اقسام مدل‌هایش را می‌توان در بازار مشاهده کرد.
یکی از مشکلات اصلی که بسیاری از افراد با اتو دارند، عدم امکان تنظیم دمای مناسب با جنس پارچه‌ای است که اتو می‌کنند و این امر باعث می‌شود خیلی از لباس‌ها در حین اتوکشی صدمه بینند و یا بعضا بسوزند.
برای از بین بردن این دغدغه، شرکت فیلیپس اقدام به ساخت اتوهای هوشمندی کرده که لباس‌های شما را هرگز نمی‌سوزاند؛ حتی لطیف‌ترین آن‌ها را! اتوهای هوشمند فیلیپس با فن‌آوری دمای بهینه (OptimalTemp) ترکیب مناسبی از بخار و دما را ارایه می‌کنند که تمام لباس‌های خود را از جین و کتان گرفته تا ابریشم و حریر بدون نیاز به تنظیم درجه با خیال راحت اتو کنید؛ آن‌قدر راحت که اگر فراموش کردید اتو را از روی لباس خود بردارید، هیچ‌گاه لباس‌تان صدمه ندیده و نسوزد.
به همین خاطر و برای آنکه شما هم سوختن لباس‌تان را برای همیشه فراموش کنید، شرکت فیلیپس با همکاری شکوفا الکتریک سرویس، یک مسابقه جذاب و هیجان انگیز ترتیب داده است که به سه برنده برتر، یک دستگاه اتوی هوشمند مخزن‌دار GC8650 فیلیپس اهدا می‌شود.
چگونه در این رقابت شرکتکنیم؟
برای این کار تنها کافی است که شما برنامه تلگرام را داشته باشید، چیزی که این روزها اکثر کاربران دارند. پس از آن، ازچهرهفردیکهلباسشزیراتویداغسوختهویاازلباسسوختهاشیکعکسخلاقانهبگیریدوبفرستید. اینشخصمی‌تواندخودتانیایکیازدوستانونزدیکان‌تانباشد،قاعدتا چهره وی بایستی دیدنی باشد!
پس از گرفتن عکس، آنراازطریقتلگرامبرایبفرستید. برایاین‌کار،تنهاکافیاستکهشمارههمراه۰۹۰۳۱۰۱۴۲۸۳ را ذخیره کنید و یا آنکه به آی‌دی @PhilipsNoBurnعکس خودتان را ارسال نمایید. سپسخیلی سریع تصویر ارسالی شما به همراه یک شماره برایتان فرستاده شده و در کانال تلگرام @Philips_NoBurnنیز درج می‌شود. بدین ترتیب شما در مسابقه شرکت داده می‌شوید.
ورود به آی‌دی تلگرام برای ارسال عکس
ورود به کانال تلگرام برای مشاهده تصاویر شرکت کنندگان

برای شرکت در مسابقه به نکات زیر توجه کنید:
• هر فرد، تنها یک عکس می‌تواند ارسال کند؛ پس تلاش کنید بهترین و جالب‌ترین تصویر را برای ما بفرستید.
• تصاویر ارسالی به تلگرام مورد داوری قرار خواهند گرفت. پس آی‌دی @PhilipsNoBurnرا فراموش نکنید.
• دقت داشته باشید که عکس‌های خودتان را از ۱۱ شهریور تا پایان ۱۱ مهر ماه ۱۳۹۵ به اکانت تلگرام بفرستید تادراینرقابتشرکتدادهشوید.
• لطفا در عکس‌هایی هم که می‌گیرید، موازین و شئونات مربوط به جامعه را رعایت فرمایید، در غیر اینصورت عکس شما در مسابقه شرکت داده نخواهد شد.
جوایز چه هستند و چگونه اهدا می‌شوند؟
برای این مسابقه،۳ جایزه ارزشمند در نظر گرفته شده است که اتوی هوشمندمخزن‌دار GC8650 فیلیپس هستند. این اتو یکی از بهترین‌ و پیشرفته‌ترین لوازم خانگی است که به طور حتم عاشق آن خواهید شد، به خصوص اگر به اتوکردنسریعوباکیفیتاهمیتمی‌دهید. اینجوایزپسازاتمامزمانمسابقهوتعیینبرندگاندرتاریخ۲۵ مهرماه ۱۳۹۵ در بلاگ شکوفا الکتریک سرویس و در کانال @Philips_NoBurnاعلام خواهد شد.
• اولین نفر،‌ کسی است که عکس ارسالی‌اش بیشترین تعداد بازدید را داشته باشد. برای این امر تنها کافی است که عکس فرستاده شدهرادرگروه‌هاوکانال‌هایتلگرامیفورواردکنید،بدینطریقتعدادبازدیدعکسدرزیرآندرجمی‌شود و فردی که بیشترین بازدید را به‌دست بیاورد، نخستین اتوی هوشمند فیلیپس را به خانه خواهد برد.
• جایزه دوم، به شخصی تعلق می‌گیرد که جذاب‌ترین عکس را (از نظر گروه داوران شرکت فیلیپس و شکوفا الکتریک) گرفته باشد، پس تلاش کنید تا تصویر ارسالی‌تان دارایاستانداردهای لازم جهت ارسال باشد.
• اتوی سوم هم به پاس قدردانی از حضور شما عزیزان، بین تمام افرادی که در مسابقه شرکت کرده‌اند، قرعه کشی خواهد شد.