جامع خبر:ایرانسل از راه‌اندازی رسمی شبکه اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) در شهر کرج خبر داد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی ایرانسل؛ اینترنت نسل چهار ثابت یا TDD-LTE در حقیقت آخرین نسل اینترنت ثابت است و بهترین گزینه بی‌سیم برای تامین اینترنت پرسرعت سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های تجاری و همچنین منازل […]

جامع خبر:ایرانسل از راه‌اندازی رسمی شبکه اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) در شهر کرج خبر داد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی ایرانسل؛ اینترنت نسل چهار ثابت یا TDD-LTE در حقیقت آخرین نسل اینترنت ثابت است و بهترین گزینه بی‌سیم برای تامین اینترنت پرسرعت سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های تجاری و همچنین منازل مسکونی به شمار می‌رود. این سرویس در مقایسه با سایر سرویس‌های موجود اینترنت ثابت از جمله Dial-up، ADSL و WiMAX تجربه سرعت بسیار بالاتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد و محدودیت‌هایی مانند فناوری قدیمی، محدودیت مکانی و عدم امکان جابجایی مودم، نیاز به استفاده از خط تلفن و لزوم وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده و از پایداری بالایی در آپلود و دانلود برخوردار است.

این سرویس، به عنوان اولین شبکه سراسری TD-LTE در ایران، صبح روز چهارشنبه ۱۳ مرداد ۹۵ همزمان با میلاد حضرت معصومه (س)، طی یک نشست خبری در هتل همای مشهد مقدس با حضور خبرنگاران و مدیران رسانه‌ها و مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد ایرانسل به صورت همزمان در ۲۵ استان به صورت رسمی و تجاری راه‌اندازی شد. هم اکنون و پس از راه‌اندازی این سرویس در مرکز استان البرز نیز ساکنان شهر کرج نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. متقاضیان دریافت این سرویس می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/coverage از پوشش اینترنت پرسرعت خانگی و اداری در محل سکونت یا کار خود به آسانی آگاه شوند.

بر اساس این گزارش، مشترکان اینترنت نسل چهار ثابت برای استفاده از این سرویس باید یک مودم، سیم‌کارت مخصوص TD-LTE و بسته اینترنت نسل چهار ثابت را تهیه کنند. مودم داخلی اینترنت نسل چهار ثابت DT-350 که هم اکنون به مشترکان عرضه می‌شود، دارای قابلیت اتصال ۳۲ نفر از طریق Wi-Fi، پشتیبانی از VPN لایه ۲ و ۳ و تونل GRE، پشتیبانی از نسخه ششم پروتکل اینترنت (IPv6) و دارای خروجی RJ11 و دو پورت RJ45 است. قابلیت جابجایی از امتیازات مهم این سرویس به شمار می‌رود و مشترکان اینترنت نسل چهار ثابت میتوانند در تمامی نقاط تحت پوشش از آن بهره‌مند شوند.

مشترکان این سرویس می‌توانند با توجه به میزان استفاده خود از اینترنت، با مراجعه به صفحه فروش بسته‌های اینترنت نسل چهار ثابت در وب‌سایت ایرانسل و یا اپلیکیشن ایرانسل من، یکی از بسته‌های موجود را از میان گزینه‌های مختلف با دوره‌های اعتبار گوناگون انتخاب کنند.

همچنین امکان خرید مودم، سیم‌کارت و بسته اینترنت به‌صورت یکجا نیز از یکی از طریق پر کردن فرم پیش خرید در وب‌سایت ایرانسل، تحویل فوری با مراجعه به یکی از فروشگاه‌‌ها یا نمایندگی‌های مجاز ایرانسل و یا تماس با شماره ۶۰۰ (از خط ایرانسل) یا ۰۹۳۶۶۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) امکان‌پذیر است.
اطلاعات بیشتر در زمینه فناوری اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) در نشانی irancell.ir/tdlte قابل دسترسی است.