جامع خبر:​پرداخت سپرده‌های زیر ۵٠ میلیون تومان از ابتدای شهریورماه آغاز شده و پس از پرداخت آنها ۶ هزار شماره حساب سپرده باقی می‌ماند. برای پرداخت باقی سپرده‌ها باید دارایی‌های اعتباری این مؤسسه به بانک صادرات انتقال داده شده که فرآیند آن در حال انجام است. به گزارش جامع خبراز بانک صادرات ایران به نقل […]

جامع خبر:​پرداخت سپرده‌های زیر ۵٠ میلیون تومان از ابتدای شهریورماه آغاز شده و پس از پرداخت آنها ۶ هزار شماره حساب سپرده باقی می‌ماند. برای پرداخت باقی سپرده‌ها باید دارایی‌های اعتباری این مؤسسه به بانک صادرات انتقال داده شده که فرآیند آن در حال انجام است.
به گزارش جامع خبراز بانک صادرات ایران به نقل از خبرگزاری تسنیم علی رسولیان مدیرکل اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: کارشناسی در بخش جمع‌بندی میزان دارایی‌های اعتباری آغاز شده و امید می‌رود که به‌زودی مراحل اجرایی و انتقال این بخش از دارایی‌ها انجام شود.
رسولیان با اشاره به عملکرد بانک صادرات در این حوزه، تصریح کرد: هیچ‌گونه خللی در این حوزه وجود نداشته و تنها مسئله این است که بانک صادرات باید به ازای پولی که ممکن است، نقد نشود به صاحبان سپرده پرداخت کلان داشته باشد و در همین راستا باید بتوان ضمانت‌های لازم را برایش فراهم کرد.
وی با بیان اینکه دارایی‌ها و بدهی‎های مؤسسه میزان با هم برابری می‌کند، خاطرنشان کرد: مشکلی که وجود دارد این است که بخشی از دارایی‌های این مؤسسه در واقع مبالغی است که به صورت تسهیلات پرداخت کرده و در نتیجه باید آنها وصول شوند.