جامع خبر:مدیرعامل شرکت تعاونی آسانگار از اجرای طرح نقاشی من عروسک من برای اولین بار در کشور خبر داد. به گزارش جامع خبراز شرکت تعاونی آسا نگار، حامد جمالی اظهار داشت: همزمان با برپایی نمایشگاه گل و گیاه در کلانشهر کرج و با طرح و ایده مربیان عروسک سازی غرفه “نقاشی من عروسک من ” […]

جامع خبر:مدیرعامل شرکت تعاونی آسانگار از اجرای طرح نقاشی من عروسک من برای اولین بار در کشور خبر داد.

به گزارش جامع خبراز شرکت تعاونی آسا نگار، حامد جمالی اظهار داشت: همزمان با برپایی نمایشگاه گل و گیاه در کلانشهر کرج و با طرح و ایده مربیان عروسک سازی غرفه “نقاشی من عروسک من ” راه اندازی شده و کودکان کرجی در اجرای پایلوت این طرح می توانند به همراه خانواده های خود ضمن بازدید از نمایشگاه به این غرفه مراجعه کنند و در ابتدا تصویر مورد علاقه خود را کشیده و سپس به همراه مربیان حاضر در مدت ٣٠ دقیقه عروسک آن را بسازند.

وی افزود: شتابدهنده آسا نگار طرح خانم “صفورا ستاری” را بررسی و پس از اعمال فرایند شتابدهی مورد حمایت و پشتیبانی قرار داد و با همکاری شهرداری کرج و کانون رشد خلاق امکان اجرای آزمایشی این طرح فراهم شد.

جمالی ارتباط با محیط و تعامل آسانتر با اطرافیان، افزایش اعتماد به نفس کودکان، کاهش خجالت، پرورش قدرت تصور، کمک به نهادینه کردن فرهنگ گفتگو در بین کودکان را از جمله مزایای اجرای این طرح دانست و افزود: همچنین والدین از طریق عروسـک گردانی می توانند آموزش غیرمستقیـم مفـاهیم و مهارتهای زندگی و آداب و رسوم و قوانین اجتماعی را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت تعاونی آسانگار تاکید کرد: با راه اندازی چنین غرفه های خلاقانه ای در نمایشگاه هایی که بازدیدکنندگان زیادی دارند ضمن توجه هرچه بیشتر به مسئولیت های اجتماعی، باعث ایجاد تمایز برای نمایشگاه به دلیل ارایه خدمتی نوین و ایجاد فرصتی برای ترویج و بیان داستانی جدید از نمایشگاه توسط بازدیدکنندگان می شود.

جمالی با اعلام آمادگی جهت حمایت از طرح ها و ایده های نو اظهار امیدواری کرد علاقمندان می توانند ایده های خلاقانه خود جهت بررسی به منظور حمایتبه این مرکز ارایه کنند.