جامع خبر:بیمه ایران بیش از یک میلیارد و ۵۲۶ میلیون تومان خسارت مالی و جانی (دیه ) در یک حادثه رانندگی در استان لرستان پرداخت کرد. اردیبهشت امسال یک دستگاه سواری پراید که دارای بیمه نامه شخص ثالث وحوادث از بیمه ایران بود، در کیلومتر ۴۷محور خرم آباد-پلدخترتصادف و در این حادثه راننده پراید به […]

جامع خبر:بیمه ایران بیش از یک میلیارد و ۵۲۶ میلیون تومان خسارت مالی و جانی (دیه ) در یک حادثه رانندگی در استان لرستان پرداخت کرد.

اردیبهشت امسال یک دستگاه سواری پراید که دارای بیمه نامه شخص ثالث وحوادث از بیمه ایران بود، در کیلومتر ۴۷محور خرم آباد-پلدخترتصادف و در این حادثه راننده پراید به همراه پنج نفر از اعضای خانواده اش فوت کرد . در پی وقوع این تصادف پرونده ای از سوی شرکت سهامی بیمه ایران درشعبه خرم آباد این شرکت تشکیل شد.

بر اساس این گزارش، پس از طی مراحل قانونی پرونده ، بابت خسارت مالی وارده از سوی سواری پراید بیمه شده به اتومبیل مقابل ، معادل ۶ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان خسارت تعیین وبه زیان دیده پرداخت شد. همچنین بابت غرامت فوت راننده مقصر ۲۵۳ میلیون و۳۳۰ هزارتومان وبابت دیه فوت سرنشینان پراید یک میلیارد و۲۶۶میلیون و۶۵۰ هزارتومان در وجه ذی نفعان وراث قانونی فوت شدگان پرداخت شد.

مدیر کل بیمه ایران استان لرستان با اشاره به مبلغ بالای دیه پرداختی دراین حادثه به ذی نفعان افزود: قبول این تعهدات از عهده اشخاص حقیقی خارج است از اینرو٬ رانندگان باید مسوولیت خود در برابر حوادث ناشی از رانندگی با وسایط نقلیه را بیمه کنند تا درصورت بروز حادثه احتمالی٬ بیمه گر به کمک آنها بشتابد.