جامع خبر:رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در پیامی هفته دولت و روز کارمند را به مدیر عامل بانک ایران زمین تبریک گفت. به گزارش جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ کاظم جلالی طی این پیام ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند بیان کرد: امید است تا در فضای پسابرجام […]

جامع خبر:رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در پیامی هفته دولت و روز کارمند را به مدیر عامل بانک ایران زمین تبریک گفت.

به گزارش جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ کاظم جلالی طی این پیام ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند بیان کرد: امید است تا در فضای پسابرجام و شرایط ویژه‌ای که ایجاد شده است با همدلی این مسیر به رفع مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت مردم منتهی شود.

متن پیام دکتر جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:
«آغازین روزهای ماه‌ پایانی تابستان به سرخی خون معلمان و خادمان کبیر و بزرگوار عرصه علم و ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت و پاسداشت مقام کارمندان خدوم جمهوری اسلامی ایران مزین گشته است، شهیدان والامقامی که با خون خویش مسیر خدمت صادقانه را معنا بخشیدند.
در سالی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده است، خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران در سه قوه، به ویژه در دولت و مجلس با تعامل، همدلی و همگامی، نقشی موثر در تحقق اهداف این سال و نیل به آرمان‌های متعالی این مرزوبوم برعهده خواهند داشت. تعاملی که به پشتوانه حمایت و همگامی ممتد مردان و زنان این سرزمین به ویژه در قامت کارمندان گرانقدر ایران اسلامی تقویت خواهد شد و امید است تا در فضای پسابرجام و شرایط ویژه‌ای که ایجاد شده است با همدلی این مسیر به رفع مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت مردم منتهی شود.
هفته دولت فرصتی مغتنم پدید آورده است تا در کنار تقدیر و تشکر از زحمات شبانه‌روزی و بی‌دریغ دولت به ویژه کارمندان بزرگوار، یاد و خاطره شهدای عزیز کارمند روزهای پرافتخار و حماسه‌ساز انقلاب اسلامی و دوران درخشان دفاع مقدس را گرامی و یادشان را زنده نگه داریم، شهدای معظم ایثارگری که در مسیر مقدس آرمان‌های انقلاب اسلامی از هر آنچه در دنیا بود دل گسستند و «هنرمندان خوب خدا» شدند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای معظم دولت و کارمند به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به ریاست محترم جمهور، هیات دولت و تمامی مدیران و مسئولان و کارمندان ارزنده و تمامی نیروهای پرتلاش و فعال که دل در گرو خدمت به انقلاب اسلامی ایران قرارداده‌اند، تبریک عرض می‌نمایم و توفیق روزافزون این بزرگواران را در سایه توجهات حضرت‌ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.»