جامع خبر:معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۷ از پیوستن کودکان این منطقه به کمپین حمایت از خط سفید به عنوان «همیار ترافیک» خبر داد. به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۱۷، مهدی نوروزی با اعلام این خبر افزود: در این طرح کودکان زیر ده سال منطقه، از آموزشهایی در زمینه ترافیک و […]

جامع خبر:معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۷ از پیوستن کودکان این منطقه به کمپین حمایت از خط سفید به عنوان «همیار ترافیک» خبر داد.
به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۱۷، مهدی نوروزی با اعلام این خبر افزود: در این طرح کودکان زیر ده سال منطقه، از آموزشهایی در زمینه ترافیک و حمل و نقل عمومی بهره مند می شوند.
نوروزی ضمن اشاره به برنامه های آموزشی ترافیکی گفت: با شروع تابستان دوره های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان آغاز شده و در مرحله های بعدی اقشار مختلف شهروندان در این خصوص آموزش خواهند دید.
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۷ از اجرای این طرح در سه محله منتخب سطح منطقه خبر داد و تصریح کرد: این دوره های آموزشی در سرای محلات بلورسازی، امامزاده حسن(ع) و زمزم برگزار می شود و تا کنون بیش از یکصد کودک زیر ده سال از این آموزشها بهره مند شدند.
گفتنی ست در برگزاری این دوره های آموزشی پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه ۱۷ با معاونت حمل و نقل و ترافیک همکاری داشته است.


شهرداری منطقه ۱۷
باتشکر