جامع خبر:شرکت آسیاتک که در تازه ترین رتبه بندی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان با کیفیت ترین اپراتور ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت ADSL کشور بر اساس نظرسنجی کاربران معرفی شد، به پاس قدردانی از همراهی و وفاداری کاربران خود هدایای ویژه ای را تقدیم می نماید. به گزارش جامع خبراز شرکت […]

جامع خبر:شرکت آسیاتک که در تازه ترین رتبه بندی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان با کیفیت ترین اپراتور ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت ADSL کشور بر اساس نظرسنجی کاربران معرفی شد، به پاس قدردانی از همراهی و وفاداری کاربران خود هدایای ویژه ای را تقدیم می نماید.

به گزارش جامع خبراز شرکت آسیاتک، بر اساس آخرین نظر سنجی از کاربران، این شرکت در ۱۴ استان کشور رتبه اول، در ۹ استان دوم و در ۷ استان رتبه سوم را کسب کرده و بر این اساس عملا شرکت آسیاتک در تمامی استانهای کشور، یکی از رتبه های اول تا سوم را کسب نموده است.

در همین راستا این شرکت به پاس تقدیر و تشکر از تمام کاربران قدر شناس خود در سراسر کشور، ۳ گیگ ترافیک هدیه برای تمای کاربران استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،اردبیل، گلستان، تهران، البرز، سمنان، مازندران، اصفهان، مرکزی، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، خوزستان و ایلام و همچنین ۲ گیگ هدیه برای تمامی کاربران را در استانهای قزوین، زنجان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، قم، یزد، همدان، کردستان و لرستان و یک گیگ هدیه برای تمامی کاربران استانهای گیلان، خراسان رضوی، فارس، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان تقدیم می کند.

این گزارش حاکی است: کاربران محترم استان های ذکر شده می توانند به مدت یک هفته از تاریخ ۱۰/۰۶/۱۳۹۵ لغایت پایان روز ۱۷/۰۶/۱۳۹۵ جهت دریافت این هدایا با مراجعه به قسمت “هدیه” پنل کاربری خود به آدرس www.1544.ir ، هدیه خود را دریافت کنند.

در انتهای این گزارش تاکید شده: شرکت آسیاتک تلاش مستمر در نگهداشت رضایت کاربران در تمامی نقاط کشور را با ارتقاء شاخص های کیفی سرویس، تعرفه های مناسب، پشتیبانی شایسته و در خور شان کاربران در هفت روز هفته و بیست و چهار ساعت در شبانه روز را به عنوان هدف اصلی خود دانسته و از پیشنهادات سازنده کاربران خود در جهت حفظ و ارتقاء کیفی و کمی امور خود استقبال می نماید.