جامع خبر : برند استرالیایی ارگرن در ایران به توزیع محصولات خوراکی بدون گلوتن و فاقد سایر مواد حساسیت زا در ایران اقدام کرده است. به گزارش جامع خبر از روابط عمومى شرکت فرازین پندار بیکران؛ حامی مالى دومین همایش بین المللى اختلالات مرتبط با گلوتن، به اطلاع مى‌رساند:این شرکت به عنوان تنها نماینده رسمى […]

جامع خبر : برند استرالیایی ارگرن در ایران به توزیع محصولات خوراکی بدون گلوتن و فاقد سایر مواد حساسیت زا در ایران اقدام کرده است.

به گزارش جامع خبر از روابط عمومى شرکت فرازین پندار بیکران؛ حامی مالى دومین همایش بین المللى اختلالات مرتبط با گلوتن، به اطلاع مى‌رساند:این شرکت به عنوان تنها نماینده رسمى برند استرالیایی ارگرن در ایران اقدام به توزیع محصولات خوراکی بدون گلوتن و فاقد سایر مواد حساسیت زا در سطح کشور کرده است.

محمد جعفر مجذوبی، مدیرعامل این شرکت، اعلام نمود: تمامی محصولات عرضه شده توسط این شرکت بدون گلوتن، تخم مرغ، لبنیات، سویا، خشکبار و سایر مواد حساسیت زا است.

به گفته وى تمامى محصولات این برند در کارخانه ایى در استرالیا تولید مى شوند که امکان ابتلاء به هیچ نوع آلودگى به گلوتن در آن، برای مصرف کنندگان وجود ندارد.

مجذوبی ضمن تاکید بر اهمیت تغذیه سالم در حفظ سلامت جامعه تاکید کرد: محصولات برند ارگرن به دلیل داشتن غلاتى چون کینوآ، گندم سیاه، گل همیشه بهار، ارزن و… داراى ارزش غذایى بسیار بالایى هستند؛ که برای تامین بهتر نیازهای روزانه بدن انسان مناسب ارزیابی می شود.

وی یادآور شد:این محصولات به افرادی که دارای رژیم غذایی گیاه خواری وگان بوده و از مشتقات حیوانی در برنامه غذایی خود استفاده نمی‌کنند، کمک کرده تا از دامنه گسترده‌تری از مواد غذایی با پایه کاملا گیاهی برخوردار شوند.

قابل ذکر است؛ محصولات ارگرن طیف وسیعى از خوراکى‌ها نظیر غلات صبحانه، آرد، لازانیا، بیسکوئیت ، پودر کیک و… را شامل مى‌شود؛ که گزینه‌های متنوعی برای وعده های غذایی سالم‌ و مقوی‌ در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. بنابراین مخاطبان و مصرف کنندگان این نوع محصولات در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر هموطنان مى‌توانند به وبسایت orgran.irمراجعه کنند؛ وحتی خرید آنلاین را از طریق سایت تجربه کنند.