جامع خبر:شایستگی را سازمان های مختلف بر اساس خط مشی خود تعریف می کنند، تعریف شایستگی در شرکت مخابرات ایران، ارتباط موثر ،به کارگیری قدرت ذهنی، مهارت ارتباطی، انعطاف پذیری در رفتار ، مشتری مداری و بهره مندی از الگوهای پیشرفت است. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل […]

جامع خبر:شایستگی را سازمان های مختلف بر اساس خط مشی خود تعریف می کنند، تعریف شایستگی در شرکت مخابرات ایران، ارتباط موثر ،به کارگیری قدرت ذهنی، مهارت ارتباطی، انعطاف پذیری در رفتار ، مشتری مداری و بهره مندی از الگوهای پیشرفت است.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران؛ شایستگی را سازمان های مختلف بر اساس خط مشی خود تعریف می کنند، تعریف شایستگی در شرکت مخابرات ایران، ارتباط موثر ،به کارگیری قدرت ذهنی، مهارت ارتباطی، انعطاف پذیری در رفتار ، مشتری مداری و بهره مندی از الگوهای پیشرفت است.

مهندس قنبری، رییس هیأت مدیره شرکت، با بیان این مطلب افزود: مهمترین مأموریت ما در برنامه تحول از بعد نیروی انسانی، شناسایی افراد شایسته، شایسته پروری و فراهم کردن زمینه فعالیت شایستگان است.

مهندس قنبری که در آیین تبیین اقدامات اجرایی گام اول یکپارچه سازی سخن می گفت به ضرورت پیاده سازی مدل های شایستگی در شرکت اشاره کرد و گفت: امروزه در بنگاه های اقتصادی، مجهز بودن به دانش روز بر اساس نیاز بازار ، عامل اصلی موفقیت در کارهاست.

وی با بیان به اینکه، لازم است برای انجام تصمیمات سخت، هم توانایی و هم دانایی داشته باشیم خاطرنشان کرد: مجموعه ای که در آن کار می کنیم، یک مجموعه گرانمایه و ارزشمندی ست که خروجی انجام کارها در آن مستقیماً به مردم باز می گردد، از اینرو، باید بدانیم مسئولیت بزرگ و خطیری بر دوش داریم.

رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، به ضرورت اجرای برنامه ره نگاشت تحول در شرکت تأکید کرد و گفت: پیرو توافقی که با صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران شده و شرایطی که در حوزه بازار رقابت وجود دارد، راهی جز اجرای دقیق برنامه تحول نداریم، پس باید همه ما، چه در لایه مدیران و چه در لایه های دیگر، در اجرای آن با اشتیاق کامل تلاش کنیم.

مهندس قنبری، در پایان، با بیان اینکه مدیرعامل شرکت، فرماندهی اجرایی را در شرکت برعهده دارد اظهار کرد: اعضای هیأت مدیره نیز با اعتقاد و اعتماد کامل، برای اجرای برنامه تحول از مدیرعامل شرکت همواره حمایت خواهد کرد