جامع خبر:قائم مقام شهرداری منطقه ۷ و رئیس ستاد سرشماری نفوس و مسکن بخش ۲ تهران از اتخاذ تمهیدات مناسب و همکاری همه جانبه با مرکز آمار کشور برای اجرای طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن در سال جاری خبر داد و گفت: اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن امسال بدون استفاده از کاغذ اجرا […]

جامع خبر:قائم مقام شهرداری منطقه ۷ و رئیس ستاد سرشماری نفوس و مسکن بخش ۲ تهران از اتخاذ تمهیدات مناسب و همکاری همه جانبه با مرکز آمار کشور برای اجرای طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن در سال جاری خبر داد و گفت: اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن امسال بدون استفاده از کاغذ اجرا خواهد شد.
به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۷، مهندس کاظمی با اشاره به راه اندازی و استقرار دفتر ستاد اجرایی سرشماری نفوس و مسکن بخش ۲ تهران در سوله بحران واقع در خیابان شهید علی اکبری، گفت: منطقه ۷ نیز همگام با سایر مناطق برای اجرای طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن، همکاری های لازم را با ستاد آمار کشور داشته و از شروع اجرای طرح با ایجاد بستر مناسب و تخصیص امکانات پشتیبانی سخت افزاری، لوازم اداری، خطوط تلفن، اینترنت، خودرو، تغذیه و تامین کارکنان بخش های اداری، توانسته در راستای ارتقاء ارائه خدمات به شهروندان گام های موثری بردارد.
وی با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده برای افزایش سطح مشارکت شهروندان در طرح ثبت نام اینترنتی افزود: در این راستا با تشکیل ستاد اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان از طریق نصب بنر پرتابلی، توزیع بروشور، ارسال پیامک، نصب تبلیغات محیطی، تخصیص امکانات و آماده سازی فضای آموزشی آمار مطلوب و قابل قبولی در خصوص مشارکت شهروندان در طرح ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن بودیم.
قائم مقام شهرداری منطقه و رئیس ستاد سرشماری نفوس و مسکن بخش ۲ تهران با تاکید بر حضور و مشارکت فعال و گسترده شهروندان در هر دو مرحله اینترتنی و حضوری گفت: ثبت نام شهروندان از طریق اینترتی موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود و خانواده هایی که به هر دلیلی به صورت اینترنتی در این طرح شرکت نکرده باشند، می‌توانند به پرسش‌های ماموران سرشماری به صورت حضوری پاسخ داده و اطلاعات خود را به ثبت رسانند.
وی در ادامه عنوان کرد: شهروندانی که از طریق اینترنتی ثبت نام کرده اند یک کد ۱۲ رقمی دریافت می کنند که در زمان حضور ماموران سرشماری به درب منزلشان این کد را به آن تحویل خواهند داد و ۲ گیگ اینترنت پرسرعت رایگان دریافت و در مسابقه قرعه کشی یک میلیون تومانی نیز شرکت داده خواهند شد.
مهندس کاظمی با اشاره به برگزاری کارگاههای آموزشی نفوس و مسکن در این منطقه، عنوان کرد: در منطقه ۷ دو سرای محله نیلوفر و شاهد برای ثبت آمار و ارقام نفوس و مسکن در نظر گرفته شده و ستاد مدیریت بحران نیز به عنوان پایگاه مرکزی در نظرگرفته شده است.
وی در ادامه از شهروندان تقاضا کرد مشارکت خود را در این طرح ملی که موجب موفقیت بیشتر در برنامه ریزی ها کلان کشور خواهد شد افزایش دهند و با ماموران مرکز آمار، نهایت همکاری را داشته باشند.
قائم مقام شهرداری منطقه ۷ در پایان تاکید کرد: در راستای حفظ محیط زیست آمارگیری امسال بدون استفاده از یک برگ کاغذ و از طریق تبلت انجام خواهد شد.