جامع خبر:شهردار منطقه ۷ گفت: طرح های مختلفی در منطقه ۷ به منظور تشویق بی سوادان و کم سوادان به سوادآموزی برگزار می شود. به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۷، دکتر سعید طلوعی با اعلام این مطلب افزود: طی تفاهم نامه ی مشترک شهرداری و اداره آموزش و پرورش منطقه، کلاس های نهضت سوادآموزی […]

جامع خبر:شهردار منطقه ۷ گفت: طرح های مختلفی در منطقه ۷ به منظور تشویق بی سوادان و کم سوادان به سوادآموزی برگزار می شود.
به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۷، دکتر سعید طلوعی با اعلام این مطلب افزود: طی تفاهم نامه ی مشترک شهرداری و اداره آموزش و پرورش منطقه، کلاس های نهضت سوادآموزی به صورت رایگان در سرای محلات و مدارس منطقه برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه در این طرح به سوادآموزان در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال و آموزش دهندگان پاداش داده خواهد شد، تصریح کرد: باید با تشویق وهدایت افراد محروم از سواد جهت ثبت نام و شرکت در کلاس های سوادآموزی در بیداری و باسوادی شهروندان منطقه سهیم باشیم.
شهردار منطقه ۷ با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری این کلاس ها رشد فرهنگی و بهبود شرایط اجتماعی محله، ارتقای سطح سواد شهروندان و توانمندسازی بانوان است، عنوان کرد: افرادی که تاکنون از نعمت خواندن و نوشتن بی بهره بودند، می توانند برای شرکت در این دوره ها ثبت نام کنند.