جامع خبر : بر اساس تفاهم انجام شده میان۱۰شرکت‌ حمل و نقلی با یک سامانه اینترنتی،امکان سفارش‌دهی آنلاین ارسال محموله های پستی و پیک برای شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و مردم عادی فراهم شد. هر روز کارهای بیشتری آنلاین می‌شوند. این‌بار شرکت‌های حمل‌ونقل هم تن به یک تغییر بزرگ داده‌اند «ارسال اینترنتی کالا، اوراق و بسته‌ها با […]

جامع خبر : بر اساس تفاهم انجام شده میان۱۰شرکت‌ حمل و نقلی با یک سامانه اینترنتی،امکان سفارش‌دهی آنلاین ارسال محموله های پستی و پیک برای شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و مردم عادی فراهم شد.

هر روز کارهای بیشتری آنلاین می‌شوند. این‌بار شرکت‌های حمل‌ونقل هم تن به یک تغییر بزرگ داده‌اند «ارسال اینترنتی کالا، اوراق و بسته‌ها با سامانه مرسوله»

به گزارش جامع خبربه نقل از روابط عمومی شرکت مرسوله، با گسترش فضای مجازی، می توان بسیاری از نیازهای جاری خود را درفضای اینترنت و سامانه های خدماتی آنلاین رفع کرد.

بر اساس این گزارش، در این تغییرات گسترده مبتنی بر فضای وب، شرکت‌های حمل و نقل سنتی نیز دست به کار شده و از این موج فراگیر استقبال کرده اند و در حال تغییر هستند.

در این میان شرکت مرسوله بااقدامی نوآورانه شیوه خدمات دهی خود را تغییر داده و از فضای مجازی استفاده کرده است؛ تا مشتری بدون حضور در شرکت حمل و نقل بتواند سفارش ارسال مدارک، کالا و بسته های پستی را از طریق سامانه ای اینترنتی انجام دهد.

این اقدام با توافق و همکاری ۱۰شرکت حمل و نقلی محقق شده و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به صورت اینترنتی آدرس گیرنده و نوع مرسوله را وارد کرده و از سیستم هوشمند مرسوله بین ۱۰حامل(شرکت حمل و نقلی)، سریع‌ترین و به‌صرفه‌ترین گزینه را انتخاب کند.

بر اساس این گزارش، این شبکه حمل و نقلی مجازی برای کاربر افزایش سرعت و کاهش قیمت ارسال را به همراه می آورد و پس از انتخاب گزینه مناسب توسط مشتری، مامور تحویل به محل اعلام شده کاربر مراجعه کرده؛ بسته را تحویل گرفته به شرکت انتخاب شده برای ارسال می سپارد.

بر اساس اعلام این مجموعه، از مزایای توافق شده با شرکت های حمل و نقلی به منظور ارائه خدمات بیشتر به مشتری می توان به ارسال ارزان‌تر( به‌دلیل حجم بالای سفارش و قیمت‌ انحصاری توافق شده با شرکت‌ها) اشاره کرد که هزینه نهایی کاربران را حدود ۱۰درصد کمتر از نرخ عادی خواهد کرد.

همچنین از دیگر مزایای این توافق، اطلاع از وضعیت مرسوله ومحموله است که با پیامک به فرستنده و گیرنده اطلاع‌رسانی خواهد شد. در این روش حتی روش حمل ونقل مهم نخواهد بود و در صورت هربار تغییر وضعیت و جابجایی متقاضی حمل می تواند از وضعیت جا به جایی کالای خود مطلع شود.

کاربران برای استفاده از خدمات می توانند به آدرس اینترنتی مراجعه و بدون تحمل آلودگی هوا و ترافیک بسته خود را برای ارسال به ماموران سپارند.