جامع خبر:باشگاه کودک و نوجوان بانک کشاورزی ، جشنواره « آبان» را از ۱۷ مهر هم زمان با روز جهانی کودک و آغاز سال تحصیلی جدید آغاز کرده است. این جشنواره تا ۲۷ آذر سال جاری مصادف با میلاد رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) ، ادامه خواهد داشت. به گزارش جامع […]

جامع خبر:باشگاه کودک و نوجوان بانک کشاورزی ، جشنواره « آبان» را از ۱۷ مهر هم زمان با روز جهانی کودک و آغاز سال تحصیلی جدید آغاز کرده است. این جشنواره تا ۲۷ آذر سال جاری مصادف با میلاد رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) ، ادامه خواهد داشت.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی؛ تمام دارندگان حساب های کودک و نوجوان بانک کشاورزی که عضو باشگاه کودک و نوجوان هستند و یا در این بازه زمانی افتتاح حساب کرده و سپس در باشگاه مذکور عضو شوند می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

این گزارش می افزاید، شرکت کنندگان می توانند به منظور افزایش شانس برنده شدن ، امتیازهای خود را از طریق آیتم های موجود در جداول امتیازی در سایت باشگاه کودک و نوجوان افزایش دهند.

بر اساس این گزارش، ترکیب جوایز جشنواره باتوجه به آغاز سال تحصیلی شامل ۱۰۰۰ عدد کمک هزینه خرید نوشت افزار هریک به مبلغ یک میلیون ریال و ۵۰۰ عدد کمک هزینه خرید کتاب هریک به مبلغ دو میلیون ریال است.

شایان ذکر است باشگاه کودک و نوجوان بانک کشاورزی با بیش از ۹۲ هزار عضو می کوشد تا با فرهنگ سازی و ارائه آموزش های مقدماتی درباره مفاهیم مالی ، پولی و بانکی به آینده سازان کشور، برای استحکام ، توسعه و بهسازی زیربنای اقتصادی کشور گام بردارد.