جامع خبر:رییس شورای سیاستگذاری نخستین کنفرانس مدیریت منابع انسانی از برگزاری این کنفرانس در روزهای ۴ و ۵ آبان‌ ماه آینده در دانشکده مدیریت خبر داد. به گزارش خبرنگار جامع خبر؛ سید رضا سید جوادین که ریاست این کنفرانس را نیز بر عهده دارد در جمع خبرنگاران ضمن بیان این خبر گفت: در این کنفرانس […]

جامع خبر:رییس شورای سیاستگذاری نخستین کنفرانس مدیریت منابع انسانی از برگزاری این کنفرانس در روزهای ۴ و ۵ آبان‌ ماه آینده در دانشکده مدیریت خبر داد.

به گزارش خبرنگار جامع خبر؛ سید رضا سید جوادین که ریاست این کنفرانس را نیز بر عهده دارد در جمع خبرنگاران ضمن بیان این خبر گفت: در این کنفرانس سعی شده تا رویکردهای جدید علم مدیریت منابع انسانی با حضور صاحبنظران و اساتید دانشگاهی مطرح و در مورد آن‌ها بحث صورت گیرد.

وی با بیان آن که هم اکنون کشور با مشکلات زیادی در خصوص مدیریت منابع انسانی مواجه است تصریح کرد: در این کنفرانس راهکارهای نوینی در مورد چگونگی راه‌های پایدار رسیدن به نقطه مطلوب در مدیریت منابع انسانی ارائه خواهد شد.

آرین قلی‌ پور دبیر علمی این کنفرانس با تاکید بر ضروت در اختیار داشتن منابع انسانی مطلوب یادآور شد: هرچه بتوانیم سیستم‌های صحیحی از منابع انسانی در اختیار داشته باشیم به اهدافمان نزدیک‌تر خواهیم شد.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت منابع انسانی گفت: ما سعی کردیم در این کنفرانس از نظرات کارشناسان ارشد مدیریت منابع انسانی در راستای بهبود هرچه بهتر پیاده سازی الگوهای سازمانی در ادارات بهره‌مند شویم.

به گفته قلی‌پور، در مجموع ۱۳۷ مقاله از اکثر دانشگاه‌های کشور برای دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده است.

فرشته امین دبیر اجرایی این کنفرانس نیز با اشاره به اهمیت برگزاری این کنفرانس گفت: ما در گذشته تجربیات موفق و هم ناموفقی از برگزاری این کنفرانس داشتیم به طوری که مقرر شده تا تجربیات جدیدی در این کنفرانس در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گیرد.

وی یادآور شد: در خلال برپایی این کنفرانس، کارگاه‌های آموزشی مرتبط با موضوع کنفرانس برگزار خواهد شد.