جامع خبر:همراه‏ اول همگام با بزرگترین اپراتورهای جهان WiFi Calling را برای اولین ‏بار در کشور در اختیار مشترکان خود قرار می‏ دهد به گزارش جامع خبر به نقل از ستاد خبری گروه مخابرات ایران؛ WiFi Calling یک خدمت نوآورانه و بسیار جدید، نه‏ تنها در کشور بلکه در کل صنعت مخابرات است. با استفاده […]

جامع خبر:همراه‏ اول همگام با بزرگترین اپراتورهای جهان WiFi Calling را برای اولین ‏بار در کشور در اختیار مشترکان خود قرار می‏ دهد

به گزارش جامع خبر به نقل از ستاد خبری گروه مخابرات ایران؛ WiFi Calling یک خدمت نوآورانه و بسیار جدید، نه‏ تنها در کشور بلکه در کل صنعت مخابرات است. با استفاده از سرویس WiFi Calling مشترکان همراه‏ اول دیگر نیازی به پوشش شبکه تلفن‏ همراه برای برقراری تماس نخواهند داشت، بلکه تنها با اتصال به شبکه اینترنت می توانند مکالمه کنند و برای این‏کار نیازی به استفاده از هیچ برنامه دیگری نخواهند داشت.

با WiFi Calling همراه ‏اول دیگر هیچگاه:
• در سفرهای خارجی نگران هزینه رومینگ نباشید.
• مسأله برقراری تماس در خارج از کشور نداشته باشید.
• عدم آنتن‏ دهی داخلی یک مشکل نیست.
• مشکلات دریافت تماس در خارج از کشور و یا داخل ساختمان برای شما معنا نخواهد داشت.

با WiFi Calling، هرجا وای‏فای باشد همراه ‏اول هم هست

برای داشتن تماس روی وای‏فای(WiFi Calling) فقط لازم است به یک اینترنت وای فای متصل شوید و کلید برقراری تماس با وای‏فای را کلیک کنید. حالا مانند قبل شماره گیری کرده و تماس دریافت کنید.

سیستم WiFi Calling همراه ‏اول چه تفاوتی با خدمات مشابه دارد؟

*در حالی که راهکارهای دیگر تماس‏های اینترنتی نیاز به وارد شدن به یک نرم افزار(Application) خاص جهت برقراری یا دریافت تماس دارند، با WiFi Calling همراه ‏اول شماره ‏گیر تلفن‏ همراه شما قابلیت برقراری تماس اینترنتی پیدا خواهد کرد.

*با این خدمت لازم به پرداخت‏های جداگانه نیست، بلکه همراه ‏اول این تماس را یک تماس همراه‏ اولی می‏داند.

*با WiFi Calling همراه ‏اول نیازی به تهیه تلفن ‏همراه خاص نیست و اکثر تلفن‏ های همراه هوشمند این خدمت را پشتیبانی می‏ کنند.