جامع خبر:شب گذشته با حمایت شرکت آسان پرداخت و در مرکز همایش های برج میلاد از نخبگان و رتبه های یک و تک رقمی کنکور ارشناسی ارشد و دکتری تجلیل به عمل آمد. به گزارش جامع خبردر این مراسم که با حضور چهره های علمی و سیاسی کشور همراه بود جناب آقای دکتر ولایتی و […]

جامع خبر:شب گذشته با حمایت شرکت آسان پرداخت و در مرکز همایش های برج میلاد از نخبگان و رتبه های یک و تک رقمی کنکور ارشناسی ارشد و دکتری تجلیل به عمل آمد.

به گزارش جامع خبردر این مراسم که با حضور چهره های علمی و سیاسی کشور همراه بود جناب آقای دکتر ولایتی و همچنین جناب آقای دکتر عارف سخنانی را در باب حمایت از نخبگان و عملکرد کشور در مورد پرورش نخبگان ایراد داشتند.

در این مراسم شرکت آسان پرداخت به عنوان حامی رسمی این مراسم از علاقه مندان به همکاری با مجموعه آسان پرداخت دعوت بعمل آورد. نماینده شرکت آسان پرداخت در این مورد اظهار داشت: با توجه به اینکه مجموعه آسان پرداخت خود به عنوان یک مجموعه استارت آپ فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر هم شرکتی است دانش بنیان، سعی داریم تا با تکیه بر علم و دانش و خلاقیت و نوآوری جوانان این کشور گامهای بلندتر و موثری را برداریم.

در این مراسم اتفاق های ویژه ای هم رخ داد و از افراد دیگری غیر از نخبگان هم تجلیل به عمل آمد. دیشب از حافظ ناظری در رشته موسیقی و از بهداد سلیمی ورزشکار و قهرمان ایرانی تجلیل به عمل آمد.

در خلال برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان کشور، شرکت آسان پرداخت نیز با برگزاری مسابقه ای به شرکت کنندگان در این مسابقه به قید قرعه هدایای نفیسی نیز اهدا کرد.