جامع خبر: حسینی از نوسازی ناوگان امدادی خودروی کشور خبر داد و گفت: با توجه به بحث نوسازی ناوگان امدادی کشور، بخش خصوصی می تواند نقش مهمی در ارائه خدمات در کشور ایفا کندواز ۳۰ آبان ۲۰ هزار دستگاه GPS ساخت کشور لیتوانی به صورت رایگان بین دارندگان خودروها توزیع می‌شود. به گزارش جامع خبر، […]

جامع خبر: حسینی از نوسازی ناوگان امدادی خودروی کشور خبر داد و گفت: با توجه به بحث نوسازی ناوگان امدادی کشور، بخش خصوصی می تواند نقش مهمی در ارائه خدمات در کشور ایفا کندواز ۳۰ آبان ۲۰ هزار دستگاه GPS ساخت کشور لیتوانی به صورت رایگان بین دارندگان خودروها توزیع می‌شود.

به گزارش جامع خبر، سید مهدی حسینی گفت: این دستگاههای GPS دارای دکمه‌ای به نام sos (کمک رسان ) است عنوان کرد: این دکمه به منظور تشخیص محل دقیق خودرو معیوب بر روی دستگاه تعبیه شده است.

حسینی افزود: در حال حاضر بالغ بر ۴۰ شرکت در سطح کشور آماده خدمت رسانی امداد خودرو به مشتریان هستند. امداد خودروهای کشور بعد از ۸۰ سال خدمت جاده ای در سال ۹۴ شروع به فعالیت کرده و توانسته در این مدت قدم های مثبتی در حوزه امداد رسانی خودرو بردارد.

رئیس انجمن صنفی امداد خودروهای کشور گفت: تا به امروز ۱۷۰۰مکاتبه با سازمان های مختلف دولتی و خصوصی داشته ایم که حاصل آن راه اندازی مرکز امدادهای خودرویی در سراسر کشور است که تا چند روز آینده راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: همچنین در راستای بالا بردن سطح رفاهی امدادگر های مجاز شرکت ها با توافقات انجام شده با بیمه مرکزی طرح بیمه اجتماعی امدادگران شرکت های معتبر را در دستور کار قرار داده ایم که در مراحل پایانی اجرایی شدن قرار دارد و قرار است ۴هزار امدادگر را در این قالب بیمه کنیم.

حسینی در ارتباط با تقاضای وامی که انجمن از دکتر ربیعی وزیر راه کشور داشته اظهار کرد: به علت ضعیف بودن ناوگان امدادی کشور و فرسوده بودن این ناوگان از دکتر ربیعی تقاضای وام کردیم و در حال مزاکره با چند شرکت داخلی و خارجی برای تعویض خودروهای فرسوده
هستیم.

وی تصریح کرد: از دیگر کارهای انجام شده توسط این انجمن یکسان سازی لباس های فرم امدادگران برای شناسایی این امدادگران از امدادگران متفرقه می توان یاد کرد زیرا مردم از امدادگران متفرقه ضربه های فراوانی دیده اند.

رئیس انجمن صنفی امداد خودرویی کشور ادامه داد: در بخش های رفاهی امدادگران می توان به راه اندازی شرکت تعاونی امداد خودرو اشاره کرد که در آبان ماه سال جاری راه اندازی خواهد شد.

حسینی با انتقاد از حضور بخش دولتی در بحث خدمات گفت: در حال حاضر بخش دولتی بر خلاف اصل ۴۴ که همان خصوصی سازی است ور حال حرکت است و انجمن برای جلو گیری از این امر طرحی را به دیوان محاسبات کشور ارائه داده است.

وی با یاد آوری موضوع خرید و فروش کارت های خدماتی امداد خودرو ها ادامه داد: مردم نباید این نوع کارت ها را خرید و فروش کنند زیرا این امر باعث باطل شدن این کارت ها و مشکلات جدی برای ارائه خدمات امدادی خواهد شد.

رئیس انجمن صنفی امداد خودروهای کشور در پایان گفت: مردم به امدادگر نماها اعتماد نکنند زیرا خودرو افراد می تواند مسئول جان آنها باشد.