جامع خبر:اگر روزانه وضعیت بازار و رقبا را رصد کنیم و اقدامات و عملکرد ما بر اساس نیاز مشتری باشد، می توانیم در حوزه ارایه تمام خدمات دیتا و ارتباطات، همواره سرآمد و پیشرو باشیم. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران؛ سراییان در پنجمین همایش […]

جامع خبر:اگر روزانه وضعیت بازار و رقبا را رصد کنیم و اقدامات و عملکرد ما بر اساس نیاز مشتری باشد، می توانیم در حوزه ارایه تمام خدمات دیتا و ارتباطات، همواره سرآمد و پیشرو باشیم.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران؛ سراییان در پنجمین همایش منطقه ای امور فنی و راهبردی ثابت و سیار در تبریز : در ارایه خدمات به مشتری، باید سرآمد و پیشرو باشیم
اگر روزانه وضعیت بازار و رقبا را رصد کنیم و اقدامات و عملکرد ما بر اساس نیاز مشتری باشد، می توانیم در حوزه ارایه تمام خدمات دیتا و ارتباطات، همواره سرآمد و پیشرو باشیم.

سراییان که در پنجمین همایش منطقه ای امور فنی و راهبردی ثابت و سیار در تبریز سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: در حوزه بیرونی، دو مولفه رقبا و مشتریان، مسیر اصلی حرکت شرکت را مشخص می کند که این دو ، با بکارگیری فناوری روز همگام می شوند .

دکتر سراییان، با تاکید بر اینکه شاخص های اندازه گیری سرویس، باید بر اساس داده های مورد تقاضا مشتری در خصوص کیفیت خدمات باشد اظهار کرد: وضعیت موجود شبکه باید همواره بررسی شده و برنامه ریزی های لازم برای پاسخ به نیازهای مشتری انجام شود تا فاصله ما تا مشتری همیشه به حداقل ممکن برسد و البته همواره باید امکانات مورد نیاز رقبا را بر اساس مصوبات تامین کنیم.

وی ارایه برنامه ره نگاشت ۵ ساله شرکت مخابرات ایران را متناسب با رشد فناوری دانست و گفت: برنامه تحول شرکت، ضمن اینکه بر بهره مندی از فناوری های نوین جهانی تاکید دارد، فضای بکارگیری از این فناوری ها را برای همه ما گشوده تا عقب ماندگی از بازار جهانی از بین برود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با ابراز رضایتمندی از شروع پیاده سازی طرح یکپارچه سازی شرکت خاطرنشان کرد: با همدلی بیشتر به ادامه اجرای این طرح کمک کنیم تا به زودی منافع و برکات آن به همه ما بازگردد.

دکتر سراییان، به ضرورت دریافت ایده ها در شرکت اشاره کرد و افزود؛ تمام راههای ارتباطی با کارکنان را فراهم کردیم تا بدون هیچ مشکلی، ایده ها و نظرات آنان را در بهبود برنامه و عملکرد شرکت دریافت کنیم، نظام پیشنهادها در سامانه جامع منابع انسانی و بخش سخنی با مدیرعامل در سامانه ارتباطات داخلی در حوزه الکترونیکی نمونه ان است.

وی در پایان سخنان خود به اهمیت نظام مدیریت عملکرد در حوزه پرداخت پاداش و پرداخت های انگیزشی کارکنان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: از آنجایی که خروجی نظام مدیریت عملکرد بر شایسته سالاری و احقاق حق کارکنان متناسب عملکرد انان دلالت دارد، از اینرو باید در ۶ ماهه دوم سال جاری به طور کامل استقرار یابد، چرا که هر گونه پرداخت های انگیزشی از ابتدای سال آینده بر اساس خروجی آن خواهد بود.

وی از معاون توسعه منابع انسانی خواست برای ارتقاء انگیزه در کارکنان متخصص مخابرات برنامه تدوین و ارایه کند.

در بخش اول این همایش، مهندس فرقانی، مدیر منطقه مخابرات آذربایجان شرقی، به ضرورت ورود مخابرات استان به بخش گردشگری اشاره کرد و گفت: بر اساس شاخص هایی که به عنوان “تبریز ۲۰۱۸” سازمان گردشگری تعیین کرده، لازم است مخابرات استان نیز در ارایه خدمات ارتباطی و دیتا بر اساس شاخص ها ورود کند، زیرا دیتا و خدمات اینترنتی یکی از نیازهای اساسی این بخش است.

گفتنی ست، پنجمین همایش منطقه ای امور فنی و راهبردی ثابت و سیار شرکت مخابرات ایران با حضور دکتر سراییان، مدیرعامل، مهندس وصلی و مهندس تراکمه، اعضای هیات مدیره،معاونین و مدیران شرکت مخابرات ایران ، سیار و مدیران مناطق مخابرات استان های: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان،کردستان، گیلان و همدان به میزبانی منطقه مخابرات استان آذربایجان شرقی، امروز، دوشنبه ۱۲ مهرماه ۹۵ برگزار شد.