جامع خبر : تابستان ۹۵ شهرداری تهران، با همکاری خانه شهریاران جوان میزبان جشنواره‌ای با عنوان «دهکده جوانی» بود که در برج میلاد برپا شد.این جشنواره که به مدت ۲ ماه، هرشب برگزار شد برنامه‌های ویژه‌ مختص جوانان داشت. جشنواره دهکده جوانی از اول مرداد ماه الی شهریور هر شب از ساعت ۱۸ تا ۲۳ […]

جامع خبر : تابستان ۹۵ شهرداری تهران، با همکاری خانه شهریاران جوان میزبان جشنواره‌ای با عنوان «دهکده جوانی» بود که در برج میلاد برپا شد.این جشنواره که به مدت ۲ ماه، هرشب برگزار شد برنامه‌های ویژه‌ مختص جوانان داشت.

جشنواره دهکده جوانی از اول مرداد ماه الی شهریور هر شب از ساعت ۱۸ تا ۲۳ در محوطه برج میلاد تهران برگزار شد و میزبان هزاران بازدیدکننده بود.

به گزارش جامع خبرو به نقل از روابط عمومی خانه شهریاران جوان، جشنواره دهکده جوانی از اول مرداد ماه به مدت ۲ ماه هر شب از ساعت ۱۸ تا ۲۳ در محوطه برج میلاد تهران برگزار شد و میزبان هزاران بازدیدکننده برج میلاد بود.

این دهکده از بخش های گوناگونی همچون گالری های هنری، کافه های علمی همچون کارآفرینی و آموزش خبرنگاری، غرفه های حرفه آموزی و همایش های موضوعی، تئاترهای مذهبی و نشست های بین المللی تشکیل شده بود.

قابل ذکر است که در این فرصت ۲ ماهه گروه های مختلف درگیر با مسائل جوانان، به اجرا و ارائه برنامه های خود پرداختند به طوری که فرصت این دهکده برای این قشر باعث شد تا برخی از گروه ها فرصت و توانایی معرفی خود را ساماندهی کرده و کارهای فاخر خود را به نمایش گذارند.
خانه ی شهریاران جوان به عنوان متولی این طرح به در این بازه زمانی ۲ ماهه در برج میلاد تهران میزبان گروه های خودجوش فرهنگی جوانان بود.
به همین منظور است که محمد ابویی مهریزی مدیرعامل خانه شهریاران جوان، این مرکز فرهنگی و اجتماعی را میزبان و همراه گروه های خود جوش جوانان دانست و گفت: دهکده جوانی به مدت ۶۰ روز فرصتی را برای گروه های مرجع جوانان فرآهم آورد که تا به امروز سابقه نداشته است.
گفتنی است شهرداری تهران به منظور یکپارچه سازی سرویس ها و خدمات خود در حوزه جوانان و پر کردن اوقات فراغت آنان، طرحی را با عنوان دهکده جوانی به مدت ۶۰ روز از اول مرداد ۹۵ در مجموعه ی برج میلاد تهران برگزار کرد که طرح رنگ و بوی تازه ای به شهر تهران و اوقات فراغت جوانان داد.