جامع خبر:زمان در زندگی امروز حرف اول را می‌زند. آن هم وقتی اعضای خانواده‌ بیشتر طول روز را در محل کار سپری می‌کنند. در این شرایط چگونه می‌توان غذاهایی با کیفیت و مزه مورد علاقه پخت؟ پیشنهاد ما، استفاده از یک مایکروفر است. مایکروفری که بتواند نیازهای شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برآورده کند. […]

جامع خبر:زمان در زندگی امروز حرف اول را می‌زند. آن هم وقتی اعضای خانواده‌ بیشتر طول روز را در محل کار سپری می‌کنند. در این شرایط چگونه می‌توان غذاهایی با کیفیت و مزه مورد علاقه پخت؟ پیشنهاد ما، استفاده از یک مایکروفر است. مایکروفری که بتواند نیازهای شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برآورده کند.
مایکروفرها انواع مختلفی دارند، اما اجازه بدهید یک مدل مایکروفر به شما معرفی کنیم که می‌تواند از پخت غذا و پیتزا گرفته تا درست کردن ماست را انجام دهد. مدلی که ما به شما پیشنهاد می‌دهیم، سامی۶ (SAMI 6) است. سری جدید مایکروفرهای سامسونگ که با توان پخت غذاهایی برشته و آبدار برای نیازهای امروز خانواده‌های ایرانی بهینه شده‌اند. این نسل از محصولات هوشمند آشپزخانه سامسونگ با بهره‌گیری از فناوری‌هایی نظیر Hot Blast و Slim Fry نه‌تنها دغدغه زمان را برای خانواده‌های پرمشغله حل می‌کند، بلکه مانند یک مربی ورزشی حرفه‌ای حواس‌اش به سلامت و تناسب اندام تمام اعضای خانواده نیز هست.
تلفیق سرعت با کیفیت از دلایل اصلی تولد فناوری Hot Blast در مایکروفرهای سامسونگ است. Hot Blast بدون کاهش کیفیت یا آسیب رساندن به بافت موادغذایی در حال پخت، آن‌ها را در سریع‌ترین زمان آماده می‌کند. در کنار سرعت بالا، در فناوری Hot Blast با دمیدن مستقیم هوای داغ روی غذا از طریق ۵۲ دریچه عملیات پخت غذا انجام می‌شود تا علاوه بر قسمت رویی غذا، کناره‌ها و زیر آن به درستی بپزد.
گریل (grill) یا کباب کردن گوشت و مرغ یکی از موارد دلخواه خانواده‌های ایرانی است. سامی ۶ مانند یک کباب‌پز حرفه‌ای، به گونه‌ای عمل می‌کند که مواد غذایی در برشته‌ترین حالت به شما تحویل داده شوند. سطح پوشش گسترده گریل سامی ۶ باعث می‌شود تمامی بخش‌های غذا به یک شکل و اندازه برشته شوند، به طوریکه ۹۹ درصد از حجم غذا پوشش داده شده و به صورت کاملا آبدار و در عین حال برشته روی میز غذا قرار بگیرد.
سامی ۶ در کنار پخت غذاهای باکیفیت به عنوان یک مربی ورزشی حواس‌اش به میزان چربی بدن اعضای خانواده هم هست و برای سالم و متناسب نگه‌داشتن اعضای خانواده با ویژگی‌ای به نام SLIM FRY روانه بازار شده است تا غذاهای سرخ کردنی با کمترین میزان روغن طبخ شوند تا علاوه بر طعم مطلوب، آسیبی به بدن وارد نشود.
در کنار این قابلیت‌ها، سامی ۶ می‌تواند برای شما ماست خانگی درست کند. در این مایکروفرها، عملگری به نام Dough Proof قرار دارد که با انتخاب آن می‌توان به روش تخمیر سریع، ماست، خمیر پیتزا و سایر مواد این چنینی را در داخل منزل و طبق نظر سرآشپز خانه تهیه کرد.
صفحه گردان مایکروفرهای سامی ۶ سامسونگ نیز با افزایشی قابل توجه به ۳۴.۵ سانتیمتر رسیده است که این دستگاه‌ را برای بسیاری از ظروف بزرگ سازگار می‌کند. ضمن اینکه باز شدن ۹۰ درجه‌ای در کشویی این مایکروفرها جا دادن این ظرف‌ها را راحت‌تر از قبل کرده است. خصوصیات منحصر‌به‌فرد سامی ۶ شما را از داشتن یک اجاق‌گاز بزرگ به همراه فر، بی‌نیاز می‌کند.