به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی سازیبا، نمایشگاه صنایع غذایی،‌ آشامیدنی و صنایع وابسته با هدف معرفی تولید کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی به جامعه تولید کننده و مصرف کننده ایرانی، از ۷ مهرماه سال جاری در جزیره کیش آغاز می شود. در این نمایشگاه بیش از ۵۰ شرکت و نمایندگان کشورهای […]

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی سازیبا، نمایشگاه صنایع غذایی،‌ آشامیدنی و صنایع وابسته با هدف معرفی تولید کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی به جامعه تولید کننده و مصرف کننده ایرانی، از ۷ مهرماه سال جاری در جزیره کیش آغاز می شود.
در این نمایشگاه بیش از ۵۰ شرکت و نمایندگان کشورهای ایتالیا، آلمان، سوئیس، انگلستان، ترکیه، مالزی، هلند، هند، امارات متحده عربی، لهستان، ژاپن، فرانسه، عمان، اتریش، در کنار تولیدکنندگان داخلی محصولات و دستاوردهای خود را در زمینه صنایع غذایی عرضه می کنند.
هدف از این رویداد در صنعت غذا، ایجاد زمینه همکاری های مشترک بین تولیدکنندگان داخلی و برندهای معتبر غذایی جهان و ترغیب برندهای مطرح صنایع غذایی جهان به سرمایه گذاری مشترک در ایران است تا با حفظ تولیدملی، زمینه سودآوری برندخارجی در سطح منطقه خاورمیانه و کشورهای همسایه به نفع تولیدکنندگان ایرانی تمام شود.
شرکت سازیبا به عنوان اسپانسر این رویداد بزرگ در صنعت غذا، از سال ۲۰۱۰ میلادی به عنوان نماینده رسمی و انحصاری شرکت ایلی ایتالیا، از بزرگترین و بهترین تولیدکنندگان قهوه دنیا فعالیت های خود را آغاز کرده است.
برگزاری نشست های تخصصی در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش و مسابقات قهوه از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه است که به همت انجمن وارد کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی ایران و با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش برگزار می شود.
مجموعه این شرکت‌ با نزدیک به دو دهه فعالیت و با در اختیار داشتن نمایندگی از شرکت‌های معتبر اروپایی و آسیایی در زمینه طعم و اسانس، انواع استبیلایزر، امولسیفایر و رنگ‌های خوراکی و انواع آنزیم و همچنین با تولید انواع طعم دهنده برای صنایع مختلف مانند چیپس و پفک، غذاهای آماده، انواع سس، سوسیس، کالباس و غیره … یکی از معتبرترین شرکت‌های تامین کننده مواد اولیه در ایران است.
لازم به ذکر است که شرکت سازیبا در سال ۱۳۸۴ با هدف رسیدن به بهره وری مناسب اقتصادی،کاهش ضایعات و رعایت نکات بهداشتی، تولید محصولات ضدعفونی کننده تخصصی با نام تجاری میکروزد را با استفاده از فرمولاسیون‌های روز دنیا و تحت شرایط GMP در بخش‌های بیمارسـتانی، صنایع غذایی، صنایع آرایشی – بهداشتی و عمومی (هتل ها، رستوران ها، کافی شاپ ها) آغاز شده است.
اولین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، آشامیدنی و صنایع وابسته «kish foodex ۲۰۱۶» از ۷ تا ۱۰ مهر در جزیره کیش برگزار می شود.