به گزارش جامع خبراز شبکه پذیرش آگهی، شبکه پذیرش آگهی یک شبکه فعال در حوزه تبلیغات است که با ۲دهه فعالیت در حوزه رسانه های مکتوب، مسئول راه اندازی و مشاوره سازمان آگهی های تعدادی از روزنامه های کثیرالانتشار ، هفته نامه ها و مجلات تخصصی را بر عهده داشته و با در اختیار داشتن […]

به گزارش جامع خبراز شبکه پذیرش آگهی، شبکه پذیرش آگهی یک شبکه فعال در حوزه تبلیغات است که با ۲دهه فعالیت در حوزه رسانه های مکتوب، مسئول راه اندازی و مشاوره سازمان آگهی های تعدادی از روزنامه های کثیرالانتشار ، هفته نامه ها و مجلات تخصصی را بر عهده داشته و با در اختیار داشتن نمایندگی های فعال دراستان های کشور، تولید ویژه نامه های تخصصی و تبلیغاتی و سراسری را نیز اجرا می کند.

بر اساس این گزارش، در این مجموعه به کمک امکانات حرفه ای و نرم افزاری، اتوماسیون اداری و آتلیه گرافیک همه فعالیت های پیش از چاپ آگهی، مانند طراحی و تدوین آگهی اجرا و توسط افراد متخصص و با سابقه مورد نظارت قرار می گیرد.

همچنین اطلاعات خاص نشریات مختلف کشور اعم از روزنامه ها و مجلات عمومی و تخصصی که در تهران یا شهرستان ها چاپ، منتشر و توزیع می شوند و همچنین تعرفه قیمت آن ها توسط این مجموعه گردآوری شده که خلاصه آن را در نرخنامه آگهی های کشور و سایت شبکه پذیرش آگهی به آدرس قابل مشاهده و سفارش آنلاین است.

این شبکه مبتکر شبکه پذیرش آگهی های استانی و شهرستان های کشور است و برای اولین بار آگهی های مورد نیاز برندهای اصلی کشور در نشریات استانی را بصورت تک رسانه ای یا کمپین مطبوعات استان ها و شهرستان‌های کشور اجرا کرده است.

بر پایه این سیستم و با در نظر گرفتن خدمات ارائه شده، پذیرش و چاپ آگهی در این مجموعه از قالب سنتی خارج شده و منحصر به موضوعات خاص آگهی و چند روزنامه یا مجله نیست بلکه می توان هر آگهی با هر موضوعی مانند: آگهی های بازرگانی و اطلاع رسانی، خرید، فروش، استخدام، مزایده، مناقصه، نیازمندیها، آگهی های حقوقی و قانونی، رپرتاژ آگهی و صدها موضوع دیگر را سفارش داده و در روزنامه مورد نظر منتشر کرد.

گفتنی است شبکه پذیرش آگهی در سال ۷۲ و با شکل گیری اولین روزنامه رنگی کشور (روزنامه همشهری) کار خود را در شهرستان کرج آغاز کرد و پس از ۱ سال از شروع فعالیت و با توجه به نیاز منطقه (جاده مخصوص و قدیم کرج) به خدمات مطبوعاتی، نمایندگی روزنامه همشهری جاده مخصوص و قدیم کرج را در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص کرج تاسیس و امور آگهی، خبر و توزیع روزنامه را به صورت متمرکز آغاز کرد.

این موسسه رسانه ای اولین دریافت کننده نشان و لوح نظام مدیریت کیفیت ISO 9001 در سال ۲۰۰۹ بوده و تا سال ۲۰۱۲ نیز مورد بازبینی و تائید مجدد قرار گرفته است . مجموعه این توانمندی ها که با مطالعات حرفه ای به روز می شود، مشاوره رسانه ای و مطبوعاتی را به مشتریان خود از قبیل سازمان های دولتی-خصوصی، صنعتی، شرکت های تجاری، کارخانجات تولیدی و بنگاه های اقتصادی و شرکت های خدماتی ارائه می کند.