جامع خبر:معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه رازی از صدور آنلاین بیمه مسافرتی بیمه رازی خبر داد. امکان صدور آنلاین بیمه های مسافرتی بیمه رازی در کلیه ساعات شبانه روز و در تمامی روزهای هفته برای کلیه هموطنان عزیز فراهم شده است. فرشید بخشی معاون فنی بیمه های اشخاص شرکت با اعلام خبر مذکور بیان […]

جامع خبر:معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه رازی از صدور آنلاین بیمه مسافرتی بیمه رازی خبر داد.

امکان صدور آنلاین بیمه های مسافرتی بیمه رازی در کلیه ساعات شبانه روز و در تمامی روزهای هفته برای کلیه هموطنان عزیز فراهم شده است.
فرشید بخشی معاون فنی بیمه های اشخاص شرکت با اعلام خبر مذکور بیان داشت: شرکت بیمه رازی به منظور تسهیل در عرضه و صدور بیمه نامه مسافرت خارجی برای هموطنانی که عازم خارج از کشور هستند از شهریور گذشته علاوه برعرضه بیمه نامه از طریق نمایندگی ها و شعب، امکان صدور بیمه نامه را بصورت آنلاین و در کلیه ساعات شبانه روز، حتی در ایام تعطیل، فراهم ساخته است و جهت دریافت بیمه نامه مذکور کافی است فقط به سایت شرکت به آدرس: www.razi24.ir مراجعه شود.
معاون فنی بیمه های اشخاص شرکت بیمه رازی افزود: شرکت بیمه رازی در باره عرضه بیمه مسافرتی برای هموطنان و همچنین اتباع خارجی که وارد ایران می شوند، اقدامات گسترده ای را آغاز کرده است و تاکنون ده ها هزار نفر را تحت پوشش انواع بیمه های مسافرتی قرارداده است. که می توان به انعقاد قرارداد با شرکت های بین المللی، انعقاد قرارداد با شرکت های کمک رسان داخلی و همکاری با شرکت های فعال در عرصه گردشگری و… در این زمینه اشاره کرد.
فرشید بخشی همچنین اضافه نمود که شرکت بیمه رازی با توجه به تجربه و سابقه فعالیت در این باره و همچنین ظرفیت گسترده جهت عرضه بیمه های مسافرتی، جهت همکاری با کلیه مؤسسات، نهاد ها، آژانس ها و… که در زمینه گردشگری فعالیت می کنند اعلام آمادگی می نماید و کلیه شعب و نمایندگان این شرکت در اقصی نقاط کشور آماده عرضه این بیمه نامه و همکاری می باشند.
معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه رازی در پایان یادآور شد که علاوه بر بیمه مسافرت به خارج از کشور و بیمه مسافرت اتباع خارجی؛ کلیه زائرینی که جهت زیارت عتبات عالیات عازم کشور عراق هستند نیز می توانند از پوشش های بیمه ای بیمه زائرین شرکت بیمه رازی نیز بهره مند گردند.