جامع خبر:سبکترین آنتی ویروسهای دنیا با عنوان Webroot Secure Anywhere را در ایران عرضه شد. به گزارش جامع خبربه نقل روابط عمومی شرکت دورانتاش، توزیع کننده معتبر سرویسهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس خانگی ، شرکتی ، سازمانی و مراکز داده فیزیکی ، مجازی و کلود ، سبکترین آنتی ویروسهای دنیا با عنوان Webroot […]

جامع خبر:سبکترین آنتی ویروسهای دنیا با عنوان Webroot Secure Anywhere را در ایران عرضه شد.

به گزارش جامع خبربه نقل روابط عمومی شرکت دورانتاش، توزیع کننده معتبر سرویسهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس خانگی ، شرکتی ، سازمانی و مراکز داده فیزیکی ، مجازی و کلود ، سبکترین آنتی ویروسهای دنیا با عنوان Webroot Secure Anywhere در ایران ارائه شد.

بر اساس این گزارش، شرکت وب روت یکی از شرکت‌های پیشرو و مطرح امنیتی در دنیاست که با ارائه محصول فوق العاده و شگفت انگیزش ، باعث تعجب کاربران و همه کارشناسان به خصوص کارشناسان حوزه های فناوری ، امنیت و شبکه شده است.
در حال حاضر بیش از ۴۰ غول فناوری از جمله Cisco , HP , PaloAlto GFI , Gateprotect , Microsoft , 443 Networks , LogRhythm و Proofpoint از تکنولوژی های کمپانی وب روت استفاده میکنند و همکاری استراتژیک و نزدیکی با این کمپانی مطرح امنیتی دارند .
همچنین بسیاری از بانکها و صنایع مانند HSBC , CitiBank و Anittel از محصولات وب روت استفاده کرده و آن را به مشتریان خود نیز توصیه می‌کنند .
جالب است بدانید ویروس جاسوس افزار فلیم ( Flame ) اولین بار در سال ۲۰۰۷ میلادی توسط آنتی ویروسهای Prevx که تکنولوژی هاش در Webroot استفاده می شود شناسایی شد .
گفتنی استشرکت دورانتاشتنها توزیع کننده معتبر محصولات شرکت امنیتی وب روت در ایران است.اخبار وب روت به فارسی را می‌توانید در وبلاگ تخصصی آنتی ویروس ها (دیسنا) مطالعه نمائید