جامع خبر:سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور از شرکتهای عضو و علاقه مند به حضور در نمایشگاه باکوتل و کنفرانس اینترنت اشیا که در جمهوری آذربایجان برگزار خواهد شد، دعوت به عمل می آورد. به گزارش جامع خبراز سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با دعوت رسمی وزیر […]

جامع خبر:سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور از شرکتهای عضو و علاقه مند به حضور در نمایشگاه باکوتل و کنفرانس اینترنت اشیا که در جمهوری آذربایجان برگزار خواهد شد، دعوت به عمل می آورد.

به گزارش جامع خبراز سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با دعوت رسمی وزیر ارتباطات و فناوری های نوین جمهوری آذربایجان در نمایشگاه باکوتل و کنفرانس اینترنت اشیا آذر ماه عازم این کشور خواهد شد. در همین راستا فضای نمایشگاهی در اختیار شرکت های ایرانی قرار خواهد گرفت تا آخرین دستاوردهای صنعت فاوا را به نمایش بگذارند.
نمایشگاه باکوتل و کنفرانس اینترنت اشیا ۲۹ نوامبر تا ۲ دسامبر برابر با ۹ تا ۱۲ آذر ماه برگزار خواهد شد.
شرکت های عضو و علاقه مند به حضور در این نمایشگاه و همینطور جهت همراهی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، درخواست و رزومه شرکت خود را تا تاریخ ۱۷/۷/۹۵ به اداره کل فناوری و مدیریت پروژه ها وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه کنند.
متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های۸۸۱۱۷۶۳۳ تماس حاصل فرمایند.