جامع خبر:شرکت مخابرات استان تهران در هفدهمین نمایشگاه تلکام به ارائه سرویس IP Static خواهد پرداخت. به گزارش جامع خبرازستاد خبری گروه مخابرات،محمدرضا بیدخام با اعلام این مطلب گفت:IP Static یا IP ثابت نوعی آدرس شبکه است که برای یک کاربر تعیین شده و در طول ارائه سرویس ثابت است. سخنگوی مخابرات استان تهران ادامه […]

جامع خبر:شرکت مخابرات استان تهران در هفدهمین نمایشگاه تلکام به ارائه سرویس IP Static خواهد پرداخت.

به گزارش جامع خبرازستاد خبری گروه مخابرات،محمدرضا بیدخام با اعلام این مطلب گفت:IP Static یا IP ثابت نوعی آدرس شبکه است که برای یک کاربر تعیین شده و در طول ارائه سرویس ثابت است.

سخنگوی مخابرات استان تهران ادامه داد: بدین ترتیب با خاموش و روشن شدن مودم IP کاربر تغییر نخواهد کرد و به دلیل ثابت بودن IP این سرویس کاربردهای خاص متعددی را شامل می شود.

بیدخام از راه اندازی و مانیتورینگ دوربین های مدار بسته و راه اندازی سرویس های سرگرمی آنلاین به عنوان برخی موارد استفاده ازIP ثابت اشاره کرد و افزود:راه اندازی وب سایت،راه اندازی سرورهای خدمات فایل(دانلود فیلم و موسیقی و …)،راه اندازی سرویس های اشتراک گذاری فایل،دسترسی به شبکه محلی از راه دور،سرویس های VOIPبا قابلیت اطمینان بالاتر از دیگر کاربردهای IP ثابت به شمار می روند.